//
کدخبر: ۴۹۸۳ //

احتمال لغو محرومیت استقلال

احتمال لغو محرومیت استقلال از حضور در پنجره نقل و انتقالات زمستانی وجود دارد و این طور نیست که این حکم قطعی و غیر قابل بازگشت باشد.

احتمال لغو محرومیت استقلال

به گزارش فرتاک نیوز، بعد از اعلام حکم از سوی کمیته انضباطی فیفا که به دلیل بی توجهی به رای صادره از سوی شورای حل اختلاف این نهاد بوده باشگاه استقلال با استخدام وکیل ایتالیایی به حکم صادره معترض شده و در تلاش است فیفا را مجاب به نقض این رای کند به خصوص که 47 هزار دلار عادل شیحی را پرداخته است.

 

البته این رای در صورتی نقض خواهد شد که دلایل ارایه شده از سوی باشگاه استقلال برای فیفا محکمه پسند باشد.

 

در روزهای اخیر این طور گفته شد که رای کمیته انضباطی فیفا علیه باشگاه استقلال قطعی و غیر قابل بازگشت است.

 

پیش تر کمیته انضباطی فیفا رای محرومیت بارسا از حضور در دو دوره پنجره نقل و انتقالات فیفا را نقض کرده بود. بارسایی ها به دلیل تخلف در عقد قرارداد با 10 بازیکن زیر 18 سال از حضور در دو دوره نقل و انتقالات فیفا منع شده بودند که با اعتراض بارسا این حکم نقض شد.

 

آراء صادره از سوی کمیته انضباطی فیفا حتی اگر قطعی باشد با اعتراض طرف متضرر قابل اعاده دادرسی و تجدیدنظر خواهی است و قانون این اجازه را به کمیته انضباطی فیفا می دهد که رای صادره را تغییر دهد.

 

استقلالی ها اعلام کرده اند اگر اعتراض آنها به فیفا جواب ندهد با توجه به اینکه پول عادل شیحی را پرداخت کرده اند و مشکلات موجود در پرداخت پول از سوی بانک ها وجود داشته پرونده را به دادگاه بین المللی ورزش خواهند برد. وزیر ورزش و جوانان در پی بروز این مشکل ادعای باشگاه استقلال را تایید کرد و مهدی تاج هم می گوید به خاطر تعطیلات ژانویه طرف پیروز در این پرونده دیر رسید واریز پول را دریافت کرده است.

 

به هر صورت باید گفت احتمال لغو محرومیت استقلال وجود دارد. هر چند ممکن است فیفا ادله های باشگاه استقلال را برای نقض این رای نپذیرد.

 

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۹۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان