//
کدخبر: ۴۹۵۱ //

بمب نقل و انتقالات به پیشنهاد پرسپولیس چه پاسخی داد؟

به گفته یکی از نزدیکان تیم ملی، با توجه به رابطه افتضاح کی روش و برانکو، پرسپولیسی شدن سعید عزت اللهی بیشتر به لطیفه شباهت دارد.

بمب نقل و انتقالات به پیشنهاد پرسپولیس چه پاسخی داد؟

به گزارش فرتاک نیوز، از ساعتی که خبر احتمال انتقال سعید عزت اللهی به پرسپولیس در محافل فوتبالی پیچیده و برانکو هم گفته با این که در جریان مذاکره احتمالی باشگاه با سعید نیست و نام عزت اللهی اصلا در لیست او نبوده، از پرسپولیسی شدن این بازیکن استقبال می کند، هواداران پرسپولیس با هجوم به صفحه شخصی این ملی پوش خواهان حضور او در پرسپولیس شدند اما یکی از نزدیکان تیم ملی گفت: اصلا چنین چیزی امکان ندارد!

این شخص که تمایلی به افشای نام خود نداشت، گفت: تا جایی که من خبر دارم سعید قصد داشت در نقل و انتقالات زمستانی به لیگ برتر هلند برود که شرایط برایش جور نشد و حالا ترجیح می دهد قرارداد خود را به مدت نیم فصل با روستوف تمدید کند و اختلاف طرفین هم بر سر مدت قرارداد است و روستوف می خواهد حداقل قرارداد یک و نیم ساله ببندد و سعید دوست ندارد بیشتر از نیم فصل قراردادش با روستوف تمدید شود. با این وجود تصور می کنم سعید تا تابستان در روسیه بماند و در غیر این صورت به لیگ چین برود و حضورش در پرسپولیس اصلا با عقل جور در نمی آید.

 

 وقتی به این شخص نزدیک به تیم ملی می گوییم به خاطر رابطه افتضاح کی روش و برانکو می گویید سعید که حکم پسر کی روش را دارد و مورد علاقه کارلوس هم هست، به پرسپولیس نمی رود، لبخند می زند و می گوید؛ خودتان حرف درست را زدید. از قول من ننویسید اما با توجه به این رابطه افتضاح، پرسپولیسی شدن سعید بیشتر به لطیفه شباهت دارد تا شایعه نقل و انتقالاتی! ملی پوشان فعلی پرسپولیس دنبال راهی هستند که با برانکو کار نکنند و از چشم کی روش نیافتند، آن وقت سعید برود با برانکو کار کند؟ باور نکنید!

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۹۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان