//
کدخبر: ۴۷۰۸ //

آرزوی جالب یک ستاره استقلالی!

هافبک استقلال تهران گفت: زمانی که منصوریان در نفت بود، به بازیکنان نفت می گفتم که دوست داشتم شاگرد او شوم.

آرزوی جالب یک ستاره استقلالی!

به گزارش فرتاک  نیوز، بهنام برزای درباره دیدار با پیکان در هفته نوزدهم اظهار داشت: پیکان همیشه تیم قدرتمندی بوده و نظم خوبی داشته است. آنها همواره روبروی استقلال و پرسپولیس با قدرت بازی کردند. ما هم تلاش می کنیم که 3 امتیاز را بگیریم و دل هواداران را شاد کنیم.

وی افزود: ما در 3، 4 هفته اخیر ما خیلی روند خوبی پیدا کردیم و نتایج خوبی هم گرفتیم. بازی استقلال خوزستان هم که باختیم، خیلی خوب بازی کردیم و هواداران نیز راضی بودند. برای این بازی نیز آنالیز خوبی داشتیم و دنبال این هستیم که روند خوب خود را مقابل پیکان ادامه دهیم.

هافبک استقلال تهران درباره اینکه در ابتدای فصل بازی نمی کرد، تصریح کرد: من ابتدای فصل به خاطر تغییراتی که استقلال داشت و بازیکنان بزرگی به اینجا آمده بودند، خیلی بازی نمی کردم چون جوان بودم. با این حال من با مشورت هایی که  داشتم، تصمیم گرفتم در استقلال بمانم و با خود علی آقا هم صحبت کردم که گفت بمان و بجنگ. سختی های خیلی زیادی کشیدم. از کاپیتانی تیم ملی امید خط خوردم و بازی گیرم نمی آمد اما معتقدم آدم تا سختی نکشد، بزرگ نمی شود. باتمرینات و تلاش و مربی خصوصی توانستم خودم را به ترکیب اصلی برسانم. خدا را شکر توانستیم خودم را به کادرفنی استقلال نشان دهم و همان چیزی که بشوم که هواداران می خواهند.

برزای در ادامه درباره اینکه کدام گلش با پیراهن استقلال را دوست دارد،خاطرنشان کرد: در بازی با نفت یک گل زدم اما باختیم. آن گل را خیلی دوست داشتم که اگر می بردیم، خیلی خوب می شد. یک گل دیگر بازی با سپاهان دقیقه 93 گل زدم و تیم را امیدوار کردم. خدا را شکر می کنم.

وی درباره شادی گلش افزود:این شادی به یک باره در ذهنم آمد. همه می گویند که شبیه فرهاد مجیدی است و من هم چون دیدم خوش یمن بود، تکرارش کردم.

هافبک استقلال در پاسخ به این سوال که به پوشیدن شماره 7 فکر می کند، بیان داشت: آرزوی هر کسی است که شماره های خوب را بپوشد. فعلا فکر نمی کنم این شماره را بپوشم و در آینده در این باره تصمیم می گیرم.

وی در خصوص مشکلات به وجود آمده برای نقل و انتقالات استقلال افزود: متاسفانه این حاشیه ها همیشه اطراف تیم هست. نمی دانم چرا حالا که نتیجه گرفتیم، چنین مشکلاتی به وجود می آید. این چیزها همیشه در باشگاهی مثل استقلال هست. بازیکن به این چیزها فکر نکند و به باشگاه فکری به حال این موضوع می کند.

برزای درباره منصوریان گفت: من به شخصه شاگرد علی آقا در تیم امید بودم و دوست داشتم که یک بار دیگر شاگردش شوم. حتی زمانی که منصوریان در نفت بود، به بازیکنان نفت می گفتم که دوست داشتم شاگرد او شوم. جنب و جوش او در کنار خط خیلی به بازیکنان انگیزه می دهد. در این فصل هم استقلال خیلی تغییر داشته و 7، 8 بازیکن فیکس رفته اند و طبیعی است که اول فصل نتیجه خوب نگیرد. دیدید که تیم چقدر شرایط خوبی پیدا کرد و علیرضا منصوریان هم محبوب استقلالی ها است و هیچ کس بهتر از علی آقا نمی تواند این تیم را هدایت کند. امیدوارم مسئولان استقلال  از او حمایت کنند تا فصل بعد یک تیم خوب و جوان را به هواداران تحویل بدهد.

وی درباره دیدار با السد عنوان کرد: السد بازیکنان بزرگی دارد و همه آنها جزو ستاره های کشورشان هستند.این دیدار هم برای ایران و هم برای استقلال مهم است. این بازی را ببریم، مشکلاتی که اول  فصل داشتیم، فراموش شده و هواداران ما را می بخشند.

برزای در پاسخ به این سوال که با کدام بازیکن استقلال راحت تر است، گفت: من با هم سن و سال های خودم مثل فرشید اسماعیلی، روزبه چشمی و جابر انصاری راحت هستم. میثم مجیدی هم دوست من است که قراردادش را فسخ کرد و برای او آرزوی موفقیت می کنم.

وی در پایان درباره رحمتی افزود: سیدمهدی خیلی مرا راهنمایی میکند و خیلی با هم حرف می زنیم.هر بازی گل زدم، شب قبلش با رحمتی صحبت کرده بودم.

 

منبع: پارس نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان