//
کدخبر: ۴۶۳۶۴ //

تنها راه نجات رونالدو از یک محرومیت سنگین

کریستیانو رونالدو شب گذشته در دقیقه 82 بازی برابر بارسلونا به دلیل آنچه که داور تمارض تشخیص داد، از زمین بازی اخراج شد.

تنها راه نجات رونالدو از یک محرومیت سنگین
به گزارش فرتاک نیوز،

 بازی به دقیقه 82 رسیده بود و رئال 2-1 از بارسا پیش بود. رونالدو در مصاف تک به تک با گلر بارسلونا در برخورد با اومتیتی درون محوطه جریمه سرنگون شد ولی داور حرکت او را تمارض تشخیص داد. فوق ستاره پرتغالی با دریافت دومین کارت زرد خود از زمین بازی اخراج شد.

 

رونالدو که بسیار عصبانی بود، اقدام به هل دادن داور کرد که این صحنه می تواند برای او بین 4 تا 12 جلسه محرومیت انضباطی به دنبال داشته باشد.

 

پیش از این، مسی در جریان ال کلاسیکوی 09-2008 اقدام به هل دادن داور بازی(اوندیانو ماینکو) کرده بود ولی با جریمه انضباطی روبرو نشد. در بازی برگشت سوپرکاپ 2014 بین رئال و اتلتیکو نیز سیمئونه اقدام به هل دادن داور کرد که برای او 8 جلسه محرومیت به دنبال داشت.

 

سال گذشته هم بازیکن کروات لاس پالماس حرکتی مشابه رونالدو انجام داد و کمیته انضباطی او را 4 جلسه محروم کرد.

 

در حال حاضر تنها راه نجات رونالدو از یک محرومیت سنگین، پذیرفته شدن فرجام خواهی رئال در مورد کارت زرد دوم اوست. طبق قوانین اگر کارت زرد دوم رونالدو پاک شود، او به خودی خود از محرومیت چند جلسه ای فرار خواهد کرد چرا که در نتیجه اخراج از بازی بود که او اقدام به هل دادن داور کرد.

 

رئال فصل گذشته توانست کارت زرد ناچو در بازی برابر سویا را در فرجام خواهی دوم خود پاک کند و حال باید دید در مورد رونالدو نیز چنین توفیقی کسب خواهد کرد یا خیر. قرار است فردا به این موضوع رسیدگی شود.

 

منبع: پارس نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۳۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان