//
کدخبر: ۴۶۰۲۶۰ //
استقلال دو برد و 67 امتیاز می‌خواهد

نکونام رکورد سپاهان و پرسپولیس را هدف گرفت

در صورتی که استقلال با 67 امتیاز قهرمان شود، جواد نکونام به رکورد قبلی پرسپولیس و سپاهان می‌رسد.

نکونام رکورد سپاهان و پرسپولیس را هدف گرفت
به گزارش فرتاک نیوز،

 جواد نکونام سرمربی استقلال در مصاحبه روز گذشته خود از انگیزه اعضای تیم آبی پوش پایتخت برای کسب عنوان قهرمانی خبر داد. سرمربی استقلال با اعلام این مسئله که با وجود از دست رفتن صدر نشینی از کسب قهرمانی ناامید نیست به هدف بزرگ خود و تیمش اشاره کرد.

سرمربی استقلال در بخشی از مصاحبه‌اش تاکید کرد که می‌خواهد با حمایت هواداران دو پیروزی به دست بیاورد و به امتیاز 67 برسد و البته امیدوار به از دست دادن امتیاز توسط پرسپولیس باشد تا جام قهرمانی برای آبی‌ها حاصل شود.

در شرایطی نکونام هدف تیمش را در فصل جاری کسب 67 امتیاز گذاشته که در تاریخ لیگ برتر پیش از این دو بار پرسپولیس و دو بار سپاهان با این امتیاز جام قهرمانی را بالای سر بردند. جالب اینکه سپاهان در لیگ‌های 18 تیمی این امتیاز را گرفت و قهرمان شد اما پرسپولیس در لیگ‌های 16 تیمی به این امتیاز رسید.

رکورد کسب امتیاز در لیگ برتر به دو فصل پیش برمی‌گردد که تیم فرهاد مجیدی با 68 امتیاز جام گرفت و حالا نکونام امیدوار است مقابل گل‌گهر و پیکان به پیروزی برسد و تیمش با 67 امتیاز جام بگیرد. موضوعی که او را به رکورد پرسپولیس و سپاهان در گذشته می‌رساند و می‌تواند شانس تیمش را برای قهرمانی بیشتر کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۰۲۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان