//
کدخبر: ۴۵۲۱۹۲ //

استقلال به یک شرط قهرمان می‌شود

پیشکسوت استقلال درباره عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در مقدماتی جام جهانی و همچنین شرایط تیم نکونام در لیگ صحبت کرد.

استقلال به یک شرط قهرمان می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم ملی فوتبال ایران در مرحله انتخابی جام جهانی در دو بازی رفت و برگشت مقابل ترکمنستان موفق به پیروزی شد تا به مرحله بعدی صعود کند هرچند که در بازی برگشت به نظر می‌رسید کار تیم ملی سخت شده بود و طبق گفته‌های کارشناس فوتبال فدراسیون از حالا باید چند دیدار تدارکاتی با تیم‌های قدرتمند برنامه‌ریزی کند تا نقاظ ضعف و قوت تیم امیر قلعه‌نویی مشخص شود.

گزیده صحبت‌های صادق ورمزیار ستاره سابق استقلال را با مهر درخصوص عملکرد تیم ملی فوتبال ایران و شرایط استقلال را می‌توانید در زیر بخوانید:

  •     {شرط صعود به جام جهانی} پیروزی مقابل ترکمنستان از قبل مشخص بود اما تیم ملی باید با تیم‌های بزرگ آسیا بازی کند. فدراسیون فوتبال باید از همین امروز به فکر این موضوع باشد. رایزنی با چند تیم بزرگ و صاحب فوتبال که باعث شود تیم ملی ما محک جدی خورده، نقاط ضعف برطرف شود تا با قدرت کامل مقابل حریفان قرار گرفته و به جام جهانی صعود کنیم.
  •     {جوانگرایی در تیم ملی} چند بازیکن با میانگین سنی بالا حضورشان در جام جهانی به صلاح نیست و باید جای خود را به جوانان بدهند اما نباید از باتجربه‌ها به سادگی گذشت و نمی‌شود به یکباره هم تیم را به طور کامل تغییر داد. ترکیبی از بازیکنان جوان که انگیزه بالایی دارند در کنار با تجربه‌ها می‌تواند یک تیم ملی پرقدرت را به وجود بیاورد.
  •     {عملکرد استقلال در سال ۱۴۰۲} مشکلات مدیریتی و مالی، اختلاف بین مدیرعامل و سرمربی همه دست به دست هم دادند تا استقلال شرایط سختی پیدا کند اما با همدلی و صمیمیتی که بین کادر فنی و بازیکنان وجود داشت و همچنان وجود دارد استقلال توانست صدرنشین لیگ شود و اگر این روند و حمایت هواداران ادامه پیدا کند به طور حتم آبی‌ها می‌توانند جام را بالای سر ببرند.
  •     {نقاط قوت و ضعف استقلال} استقلال درون دروازه و خط دفاع فوق العاده عمل کرده است. حسینی همین روزها آماده‌ترین دروازه‌بان حال حاضر فوتبال ایران است و توانسته دروازه‌اش را در بازی‌های زیادی بسته نگه دارد اما نکونام برای فصل آینده و حضوری پرقدرت در لیگ جام حذفی و حتی لیگ قهرمانان باید بازیکنان جدید و خوبی را در خط هافبک و حمله به خدمت بگیرد تا بتواند با قدرت بیشتری کارش را ادامه دهد.
  •     {شرط قهرمانی استقلال} قهرمانی دور از دسترس استقلال نیست به شرط آنکه به یک نکته مهم توجه کند و آن آرامش است. اگر استقلال از حاشیه‌ها دوری کند و آرامش داشته باشد به طور حتم به قهرمانی خواهد رسید.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۲۱۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان