//
کدخبر: ۴۳۲۹۷۱ //

پاشازاده: استقلال انسجام دارد/ تعطیلی لیگ به تیم نکونام ضربه نمی‌زند

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال مقابل تراکتور انسجام داشت، بازیکنان این تیم تمام وظایفی را که بر دوششان گذاشته بودند را در زمین به بهترین شکل ممکن انجام دادند و همین باعث می‌شود تا برتری خود را به حریف دیکته کنند.

پاشازاده: استقلال انسجام دارد/ تعطیلی لیگ به تیم نکونام ضربه نمی‌زند
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی پاشازاده پیشکسوت استقلال با اشاره به پیروزی آبی‌پوشان مقابل تراکتور در هفته دهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران، اظهار داشت: استقلال برای پیروزی مقابل تراکتور برنامه و هدف داشت، آبی‌پوشان برای لحظه به لحظه طرح و برنامه داشتند و می‌دانستند چگونه باید بازی کنند.

وی افزود: استقلال انسجام داشت، بازیکنان این تیم تمام وظایفی را که بر دوششان گذاشته بودند را در زمین به بهترین شکل ممکن انجام دادند و همین باعث می‌شود تا برتری خود را به حریف دیکته کنند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: خط دفاعی استقلال عملکرد خوب و بدون نقصی را داشت،این خوب بودن به دفاع تیمی بر می‌گردد که باعث می‌شود بازیکنان وقتی در حالت حمله نیستند اصول دفاعی، پریسینگ را به درستی در زمین پیاده کنند،این عوامل باعث می‌شود تا کمتر رقبا فرصت برای خلق موقعیت پیدا کنند.

پاشازاده تصریح کرد: ایمان سلیمی خیلی خوب بازی کرد،این بازیکن آمده بود تا برخی اشتباهاتش را در بازی‌های گذشته تلافی کند، علاوه بر اینکه در کارهای دفاعی موفق عمل کرد یک گل زیبا نیز به ثمر رساند تا روز خوبش را کامل کند.

وی تاکید کرد: گوستاوو بلانکو در اولین بازی که در ترکیب ثابت استقلال قرار داشت توانست اتفاق بزرگی برای خود و استقلال رقم بزند، به طور حتم این گل باعث خواهد شد تا او در ادامه لیگ با روحیه مضاعفی برای استقلال به میدان برود.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: بار دیگر لیگ تعطیل شد و به طور جواد نکونام برای این تعطیلات برنامه خاص خودش را دارد، او برنامه های تمرینات را طوری برنامه ریزی می‌کند که تیمش از این شرایط مطلوب جسمانی خارج نشود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۲۹۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان