//
کدخبر: ۴۲۶۹۲۹ //

درخواست استقلالی معروف از بازیکنان: مثل بازیکنان بارسلونا قراردادهایتان را کم کنید/ داوری‌ها ضعیف‌تر از سال‌های گذشته شده است

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد داوری مسابقات لیگ برتر به نسبت سال‌های گذشته ضعیف‌تر شده است.

درخواست استقلالی معروف از بازیکنان: مثل بازیکنان بارسلونا قراردادهایتان را کم کنید/ داوری‌ها ضعیف‌تر از سال‌های گذشته شده است
به گزارش فرتاک نیوز،

صادق ورمزیار درباره برتری یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل مس رفسنجان در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: روند امتیازگیری استقلال بسیار خوب است و باید به مدیریت، کادر فنی و بازیکنان که زحمت می‌کشند، خسته نباشید بگوییم. این روند به استقلال کمک می‌کند از حواشی دور شود و از مشکلات و اختلافات درون تیمی فاصله بگیرد.

وی در مورد اینکه تا زمانی که قرارداد برخی از بازیکنان استقلال کم نشود، امکان ثبت قرارداد گوستاوو بلانکو وجود ندارد، گفت: قراردادها در سال گذشته بسته شده است و بازیکنان باید بپذیرند که قراردادشان را کاهش دهند. در دنیا چنین اتفاقی می‌افتد و بازیکنان بارسلونا قراردادشان را کم کردند تا هم از لحاظ روحی و روانی کمک کرده و هم تیم‌شان را قوی‌تر کنند. حق بازیکنان است که پول‌شان را بگیرند، ولی اگر با بازیکن بهتری در کنارشان کار کنند، برای سال‌های آینده آنها بهتر خواهد بود. از بازیکنان استقلال می‌خواهیم قراردادشان را کم کنند تا با کسب موفقیت به قرارداد سال بعدشان کمک کنند. وقتی بازیکن موفقیتی کسب می‌کند، دعوت از او و خواسته‌هایش بیشتر می‌شود.

پیشکسوت باشگاه استقلال در واکنش به انتقادها از داوری در فوتبال ایران خاطر نشان کرد: همه داوری‌ها را می‌بینند و رصد می‌کنند. داوری‌ها امسال خیلی ضعیف‌تر از سال‌های گذشته شده است. نمی‌دانم چرا، اما اشتباهات تأثیرگذار زیاد است و برای داوری‌های‌مان خوب نیست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۶۹۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان