//
کدخبر: ۴۴۹۳۰۲ //

پتی: داوران تحت تاثیر نام رئال مادرید قرار می‌گیرند

بازیکن سابق تیم ملی فرانسه باور دارد که داوران در زمین تحت تاثیر نام رئال مادرید، قضاوت متفاوتی انجام می دهند.

پتی: داوران تحت تاثیر نام  رئال مادرید قرار می‌گیرند
به گزارش فرتاک نیوز،

 در جریان دیداری از مرحله برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید مقابل لایپزیش قرار گرفت و با تساوی 1-1، راهی مرحله بعد شد. بازیکنان لایپزیش اعتقاد داشتند که وینیسیوس جونیور به دلیل لمس گردن ویلی اوربان (بازیکن لایپزیش) باید از زمین اخراج می شد اما او کارت قرمز نگرفت، در زمین ماند تا در نهایت زننده تک گل تیمش در این بازی باشد، گلی که زمینه را برای حذف لایپزیش فراهم کرد. 

امانوئل پتی، بازیکن سابق تیم ملی فرانسه، در مصاحبه با After Foot از داور انتقاد کرد و گفت  "در  ناخودآگاه داوران قرار دارد"  که هوای تیم‌های بزرگتر را داشته باشند. 

این حس را در آن زمان با موناکو مقابل میلان بزرگ، تیمی که با مثلث هلندی اش بر اروپا تسلط داشت، تجربه کردم. بازی در خانه ما بود و داور اشتباهات بزرگی انجام داد. اشتباهاتی که آشکار بودند. در آن زمان VAR وجود نداشت و حتی ما بازیکنان هم با خودمان می گفتیم که عجیب است.

بازیکن سابق بارسلونا به صراحت اعلام کرد که اعتقادی به فساد در بازی دیشب ندارد:

من با گفتن اینکه تمایلی برای محافظت از رئال مادرید وجود دارد، قصد ندارم توطئه آفرینی کنم. من از فساد صحبت نمی کنم، از توطئه صحبت نمی کنم. اما فکر می کنم حتی داوران هم وقتی به آنجا می روند تحت تاثیر موقعیت و اعتبار رئال مادرید قرار می گیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۹۳۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان