//
کدخبر: ۴۴۶۳۵۸ //

تعیین یک سرنوشت / آلومینیوم _ پرسپولیس رونمایی از دست‌پخت اوسمار

دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم امروز به مصاف هم می روند.

تعیین یک سرنوشت / آلومینیوم _ پرسپولیس رونمایی از دست‌پخت اوسمار

در ادامه اولین هفته دور برگشت لیگ برتر تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس باید به‌ مصاف هم بروند و این اولین بازی رسمی پرسپولیس با هدایت اوسمار برزیلی خواهد بود

 

اطلاعات بازی:

تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس در چهارچوب هفته شانزدهم از ساعت ۱۷:۳۰ روز پنج‌شنبه ۲۶ بهمن ماه در ورزشگاه اما‌م خمینی (ره) شهر اراک رودروی یکدیگر قرار خواهند گرفت.

  این دیدار را آقایان بیژن حیدری، سعید قاسمی، هادی طوسی و امیر ایار‌ قضاوت خواهند کرد.

 

تیم‌ها:

آلومینیوم با هدایت مجتبی حسینی فصلی خوب را تا به اینجا پشت سر گذاشته و با توجه به بازیکنان جوان و اکثر کم نام و نشانی که دارد در نیم فصل اول توانست با ۲۲ امتیاز در رتبه هشتم قرار بگیرد و باید به عملکرد اراکی‌ها نمره قبولی داد.

 

در بازار نقل‌وانتقالات نیم‌فصل آلومینیوم بدلیل بسته بودن پنجره نتوانست بازیکن جذب کند و یکی دو بازیکن هم از این تیم جدا شدند تا آنها شرایط سختی را در ادامه رقابت‌ها داشته باشند.

اما در سوی دیگر پرسپولیسی قرار دارد که در پر حاشیه‌ترین فصل خود در سال‌های اخیر اولین نمایش رسمی‌اش را با هدایت سرمربی جدید خود، اوسمار برزیلی داشته باشد.

پرسپولیس که با ۳۰ امتیاز در رتبه سوم قرار دارد به دلیل مشکلات مالی با پنجره بسته روبرو شده و خرید‌های جدید سرخپوشان همانند عبدالکریم، عیسی‌آل‌کثیر و اورونوف را در جدال با اراکی‌ها در اختیار نخواهد داشت و اوسمار باید با همان داشته‌های نیم‌فصل اول پای به دیداری بگذارد که نتیجه آن می‌تواند در آینده کاری او و حمایت هواداران بسیار موثر باشد.

تقابل‌ها:.

 در ۸ بازی اخیر دو تیم پرسپولیس ۴ و آلومینیوم ۳ برد را بدست آورده‌اند و یک دیدار هم به تساوی کشیده شده‌است.

در بازی دور رفت هم سرخپوشان با تک گل علی نعمتی موفق به شکست رقیب خود شدند.

نکات ویژه:

* امید‌ عالیشاه برای پرسپولیس به علت محرومیت و

اسماعیل شریفات و مرتضی تبریزی برای آلومینیوم به علت مصدومیت غایبین سرشناس دیدار فردا خواهند بود.

*وحید امیری ستاره سرشناس پرسپولیس بعد از مدت‌ها از بند مصدومیت رها شده و در صورت صلاحدید کادر فنی می‌تواند به میدان برود.

پوریامنصوری

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۶۳۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان