//
کدخبر: ۴۴۶۱۴۲ //

ویرا باید بدون بازیکنان جدید به مصاف آلومینیوم اراک برود

پرسپولیس در حالی به اراک خواهد رفت که نتوانسته قرارداد بازیکنان جدیدش را ثبت کند.

ویرا باید بدون بازیکنان جدید به مصاف آلومینیوم اراک برود
به گزارش فرتاک نیوز،

با حل نشدن مشکل مالیاتی رادوشوویچ و متعاقب آن بسته ماندن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس به نظر می رسد که اوسمار ویرا در نخستین گام سرمربیگری خود باید بدون بازیکنان جدید و البته با شرایطی بدتر از بازی‌های نیم فصل نخست به مصاف آلومینیوم اراک برود.

با توجه به اینکه به احتمال زادی اوسمار نمی تواند از نفراتی مثل عبدالکریم حسن، عیسی آل کثیر ، ابوالفضل بابایی  و اوستون رستم اورونوف استفاده کند کار سختی برای انتخاب لیست بیست نفره خود خواهد داشت.

با توجه به اینکه حضور بازیکنانی مثل بیرانوند، امیرضا رفیعی، گولسیانی، فرجی، نعمتی، کنعانی، احمدی، اسماعیلی فر، امیری، ریگی، اسدبیگی، سروش رفیعی،،ترابی، حنانوف، صادقی، باهویی و زاهدی در لیست بازی با آلومینیوم اراک قطعی به نظر می رسد ویرا برای تکمیل لیست بیست نفره خود به سه بازیکن جوان نیاز دارد که اگر شرایط مثل نیم فصل اول باشد امید فهمی، سهیل صحرایی و علیرضا بابایی سه بازیکنی هستند که احتمالا به لیست این مسابقه خواهند رسید هر چند احتمال استفاده از بازیکنان جوان جدید که در اردوی دوبی هم حضور داشتند وجود دارد.

گفتنی است غیر از چهار بازیکن جدید پرسپولیس امید عالیشاه کاپیتان اول سرخ ها هم به دلیل محرومیت این بازی را از دست داده است.

نسبت به نیم فصل اول میلاد سرلک و محمد عمری هم در فهرست سرخ ها حضور ندارند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۶۱۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان