//
کدخبر: ۴۴۱۰۴۲ //

مذاکره پرسپولیس با مربی گران قیمت آغاز شد؟

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در خصوص انتشار اخباری مبنی بر مذاکره امروز نماینده این باشگاه با برانکو ایوانکوویچ در دبی، گفت: باور کنید اطلاعی از این موضوع ندارم. خودمان هم مثل هواداران نگران هستیم و باید سریع تکلیف سرمربی را مشخص کنیم.

مذاکره پرسپولیس با مربی گران قیمت آغاز شد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

حسین بادامکی پس از حضور در باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: چند ساعت قبل مدیرعامل باشگاه در خصوص تمامی مسائل صحبت و توضیحات لازم را ارائه داد.

وی در خصوص اینکه احتمال دارد یحیی گل‌محمدی از مواضع خود عقب‌نشینی کرده و به کار در این تیم ادامه دهد، گفت: ما هم این مساله را شنیده بودیم اما امروز اتفاقات دیگری رخ داد.

بادامکی در مورد اینکه آیا متن توافق‌نامه برای جدایی یحیی آماده شده است؟ عنوان کرد: بله آماده شده و گل محمدی و یا نماینده‌اش باید آن را امضا کنند. در خصوص مسائل حقوقی بیش از این نمی‌توانم صحبت کنم.

وی با بیان اینکه خودمان نیز مثل هواداران نگران هستیم، گفت: باید تکلیف سرمربی زودتر مشخص شود.

معاون باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه گفته می‌شود ظهر امروز نماینده این باشگاه در دربی با برانکو مذاکره کرده است، توضیح داد: باور کنید اطلاعی از این موضوع ندارم.

وی در مورد دستیاران خارجی گل محمدی نیز، گفت: آنها به مرخصی رفته‌اند اما باید شنبه در تهران باشند تا تمرینات تیم از سر گرفته شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۱۰۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان