//
کدخبر: ۴۴۰۰۹۴ //

الهامی: مجبوریم مقابل پرسپولیس بازی خوبی انجام دهیم

سرمربی تیم مس رفسنجان گفت: مجبوریم مقابل پرسپولیس دل هواداران‌مان را شاد کنیم.

الهامی: مجبوریم مقابل پرسپولیس بازی خوبی انجام دهیم
به گزارش فرتاک نیوز،

ساکت الهامی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با پرسپولیس لظهار داشت: قبل از هر چیز شهادت حاج قاسم سلیمانی را تسلیت می‌گویم. همینطور سال نو میلادی را هم خدمت همه عزیزان مسیحی تبریک می‌گویم. قبل از صحبت، می‌خواهم درباره سوءتفاهمی که در جلسه قبلی به وجود آمد صحبت کنیم. شما خودتان دیدید که هیچوقت بی‌ادبی و توهینی به مردم رفسنجان و اصحاب رسانه نکردم. همه شما من را می‌شناسید، انقدر شهامت دارم که عذرخواهی کنم. می‌دانم در چه روزهای سختی کنار ما بودید و چه روزهای سختی را پشت سر می‌گذارید. جملاتی که به کار بردم، منظور مردم رفسنجان نبود و خودتان می‌دانید که منظورم چه کسانی بودند. اگر سوءتفاهمی شده من معذرت می‌خواهم.

وی افزود: می‌خواهم به تیم خوب پرسپولیس خوش‌آمد بگویم. آنها در بهترین فرم خودشان قرار دارند. ما هم باید دل هوادارانمان را خوشحال کنیم. بسیار بازی با کیفیت و برای هر دو تیم سختی خواهد بود ولی با احترام به تیم پرسپولیس، مجبوریم که دل هوادارانمان را به دست بیاوریم و بازی باکیفیتی را به نمایش بگذاریم. این دلیل نمی‌شود که پرسپولیس ضعیف باشد، پرسپولیس بسیار خوب و کادر فنی مجرب و با کلاسی دارد ولی با شرایطی که داریم فردا مجبوریم هوادان‌مان را راضی کنیم. هر چند از نظر فوتبالی مشکلی نداشتیم اما از نظر امتیازی خیلی عقب هستیم.

سرمربی مس رفسنجان در واکنش به این موضوع که در نشست قبل یکی از خبرنگاران را شتیل‌بگیر خوانده است، گفت: همانطور که گفتم سو تفاهم بود. همه شما برای من عزیز هستید. خواهش می‌کنم که اگر برای بازی فردا سوال دارید بفرمایید تا دست به دست هم دهیم و تیم‌مان را از این شرایط خارج کنیم. 

الهامی درباره فهرست تیم‌ملی و پیش‌بینی‌اش درباره نتایج ایران در جام ملت‌ها گفت: اگر دلی بخواهم بگویم، آرزوی موفقیت می‌کنم؛ چون تیم و مربی خوبی داریم. در مورد لیست تیم ملی چون کادرفنی باید جوابگو باشد من در حایگاهی نیستم که جواب بدهم اما در مورد تیم خودم می‌گویم به نظرم اگر بهتر نتیجه می‌گرفتیم، یک یا دو نفر می‌توانست از مس در تیم‌ملی حضور داشته باشند. اما در کل با حمایت کنیم تا نتایج مان رو به جلو باشد.

سرمربی مس رفسنجان درباره مشکلات تیمش بیان کرد: الان زمان صحبت‌کردن راجع به این موضوع نیست. مشکلات وجود دارد و اگر بخواهم می‌توانیم شش ساعت با هم درباره مشکلات صحبت کنیم. بله مشکلات هست و شما بهتر از من می‌دانید. بخث الان هم نیست از گذشته این مشکلات به وجود آمده است ولی برای فردا فرمی داریم که هیچ دلیلی نداریم که بازی خوبی انجام ندهیم. در شرایط دیگر با هم صحبت می‌کنیم در مورد مشکلات.برای بازی فردا بازیکنان باشرف و با غیرتی داریم و مطمئنا شاهد یک بازی خوب خواهیم بود. مطمئنم کسانی که بازی را از نزدیک یا خانه می‌بینند، می‌توانند از بازی لذت ببرند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۰۰۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان