//
کدخبر: ۴۳۸۹۲۲ //

مورایس: بازیکنان سپاهان بهترینِ خودشان را در زمین می‌گذارند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازیکنان سپاهان بهترین خودشان را در زمین بازی می‌گذارند تا بتوانند از پس چالش‌ها بربیایند.

مورایس: بازیکنان سپاهان بهترینِ خودشان را در زمین می‌گذارند
به گزارش فرتاک نیوز،

ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل آلومینیوم اظهار داشت: پیش از بازی عادت ندارم که درباره بازی خیلی صحبت کنم اما آرزو می‌کنم که دیدار با آلومینیوم بازی خیلی خوبی باشد و یک بازی باکیفیت و با عدالت در موقعیت‌ها باشد.

وی در خصوص اینکه تیمش با وجود تمام حاشیه‌هایی که پیش روی تیمش بود، توانسته نتایج خوبی بگیرد، گفت: همه ما در زندگی چالش داریم. چالش‌ها یک موقعیت است برای رشد کردن و باید درک کنیم تا بتوانیم بیشتر از آنکه فکر می‌کنیم انجام دهیم. این شرایط یک هدیه از طرف خداست فقط باید باور داشته باشیم و انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره آمار فوق‌العاده گلزنی تیمش در این فصل عنوان کرد: ما کار می‌کنیم، واضح است که بعضی‌ وقت‌ها زیاد گل می‌زنیم و بعضی وقت‌ها هم کم گل می‌زنیم. قصد و هدف ما پیشرفت کردن است و تمام دلیل این کار به خاطر تمرین کردن است و هرچه بیشتر تمرین می‌کنیم می‌توانیم بهتر شویم. بازیکنان ما بهترین خودشان را می‌گذارند تا بتوانیم از پس چالش‌های درون زمین بازی بربیاییم.

مورایس در پاسخ به این سوال که نگران نیست که بازیکنانش حریفان‌شان را دست‌ کم بگیرند؟ تصریح کرد: سوال ساده‌ای برای جواب دادن نیست. ما می‌خواهیم یک هارمونی داشته باشیم و در یک سطح خیلی خوب باشیم و در همه شرایط این موج را حفظ کنیم. ما نباید افراد را دست کم بگیریم و در زندگی خودم کسی را کمتر از خودم نمی‌بینم. می‌توانم ببینم که هر کسی یک ظرفیت و کیفیتی دارد و من نمی‌توانم خودم را با کسی مقایسه کنم. تنها کار من این است که هر روز تلاش کنم تا بتوانم بهتر باشم.

وی در پاسخ به این سوال که در نیم‌فصل تصمیمی برای جذب مدافع دارد؟ خاطرنشان کرد: اگر موقعیتی در بازار باشد که به تیم کمک کند استقبال می‌کنیم. ما باید ارزش‌ها را در نظر بگیریم و اگر بازار این اجازه را به ما بدهد که بتوانیم بازیکنی را داشته باشیم تا به بهتر شدن فکر کنیم، بله این کار را انجام خواهیم داد. بعد از این اتفاقات باید ببینیم که آن بازیکن چقدر هزینه می‌برد، من این چیزی که می‌بینم به لحاظ بودجه یکسری از باشگاه‌ها می‌توانند و یکسری از باشگاه‌ها هم نمی‌توانند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره غیبت زکی‌پور و قربانی در بازی فردا گفت: من این دو بازیکن را برای بازی فردا در اختیار دارم ولی بازی نمی‌کنند! این دو بازیکن را به دلیل محرومیت نداریم ولی کاری نمی‌توانیم بکنیم. این شرایط یک چالش است که باید از پس آن بربیاییم. خداراشکر که همچنان فقط سیاوش یزدانی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم وبقیه بازیکنان را در اختیار داریم.

وی در پاسخ به این سوال که نظرش در خصوص غیبت هواداران سپاهان در بازی فردا، ابتدا به عنوان یک هوادار فوتبال و بعد از آن به عنوان سرمربی سپاهان چیست؟ عنوان کرد: در زندگی من با یک خانواده‌ای زندگی کردم که نه پدر و نه مادرم بود بزرگ شده‌ام و همیشه به صورت طبیعی تنبیه شده‌ام. زمانی که تنبیه می‌شدم برای من زمان تعیین می‌کردند. الان به عنوان یک انسان بالغ به گذشته نگاه می‌کنم و می‌بخشم‌شان، شاید آنها نمی‌دانستند که من را چطور باید تربیت کنند و کاری که می‌دانستند را انجام می‌دادند. بعضی‌ وقت‌ها تنبیه برای من خیلی سخت بود. الان یک راه هست برای ما که ببخشیم. یک واقعیت است که ما بدون هوادار هستیم. هواداران ما چه کار کردند و به چه دلیلی باشگاه تنبیه شده است. نظر من این است که ما نباید توهین کنیم، چون با توهین کردن زندگی بهتری نخواهیم داشت و نمی‌توانیم با بی‌عدالتی با عدالت بجنگیم. اگر کسی شما را اذیت کرد ما نمی‌توانیم اذیت‌شان کنیم ، چون مسئله حل نمی‌شود. هواداران ما باید بدانند اگر کسی اذیت‌شان کرد باید متوجه‌شان کنید که چقدر عاشق‌شان هستید. فکر می‌کنم که در کتاب‌های انجیل و قرآن درس‌های زیادی است که چطور احترام بگذاریم. آیا اگر توهین کردند آیا ما در مقابل آن احترام گذاشتیم؟ آرزو می‌کنم که با هم بنشینیم و راه‌حلی پیدا کنیم و درباره مسئله صحبت کنیم و راه‌حل پیدا کنیم و این تنها راهی است که دنیای بهتری داشته باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۸۹۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان