//
کدخبر: ۴۳۸۷۱۷ //

تکرار دوباره اتفاقی که مورایس از آن نفرت دارد

بار دیگر سپاهان باید در ورزشگاهی به میدان برود که خالی از تماشاگر است.

تکرار دوباره اتفاقی که مورایس از آن نفرت دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

 هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر در شرایطی پیگیری شد و با پیروزی 5 گله سپاهان در تهران به پایان رسید که طلایی‌پوشان اصفهانی در ورزشگاه دستگردی اکباتان جشنواره گل به راه انداختند، اما فقط خبرنگاران، عکاسان و برخی از اعضای دو تیم موفق شدند این نمایش قدرتمندانه را از نزدیک ببینند.

مورایس که بارها در مصاحبه‌های خود تاکید کرده که فوتبال برای مردم و لذت بردن آنهاست، برگزاری مسابقه در چنین شرایطی را به باد انتقاد گرفت و ابراز امیدواری کرد در آینده چنین شرایطی را شاهد نباشد.

یکی، دو روز پس از این مسابقه خبر بدی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به مورایس منتقل شد و هواداران سپاهان با فعال شدن حکم تعلیقی سپاهان از همراهی تیم‌شان در مصاف با آلومینیوم محروم شدند و سرمربی پرتغالی سپاهان چه بخواهد و چه نخواهد باید با آن کنار بیاید و البته این اتفاقی است که بی‌شک این مربی در کنفرانس خبری پیش و پس از مسابقه برابر شاگردان مجتبی حسینی درباره آن حرف خواهد زد.

گفتنی است تیم‌های هوادار و پیکان ورزشگاه دستگردی را به عنوان میزبان بازی‌های خانگی خود معرفی کرده‌اند و این ورزشگاه طبق نظر شورای تامین امکانات و زیرساخت‌های مورد نیاز برای حضور تماشاگران را ندارد و این در حالی است که در سال‌های گذشته مسابقات فوتبال در همین ورزشگاه با حضور هواداران برگزار شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۸۷۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان