//
کدخبر: ۴۳۸۴۶۹ //
تمجید باشگاه استقلال خوزستان از حامیانش:

با هوادار پرسپولیس را متوقف کردیم

باشگاه استقلال خوزستان ضمن تمجید از هواداران این تیم، آنها را عامل بزرگی برای انگیزه بازیکنان در مسیر کسب نتیجه نامید.

با هوادار پرسپولیس را متوقف کردیم
به گزارش فرتاک نیوز،

 استقلال خوزستان روز گذشته در نمایشی جالب توجه در شرایطی که دو بار از پرسپولیس پیش افتاده بود، در نهایت به تساوی ۲-۲ مقابل سرخ‌پوشان رضایت داد.

باشگاه استقلال خوزستان ضمن قدردانی از هواداران این تیم نوشت:

تقدیر و تشکر باشگاه استقلال خوزستان از هواداران

به گزارش رسانه رسمی باشگاه استقلال خوزستان، دیدار روز گذشته تیم استقلال خوزستان مقابل پرسپولیس تهران با تمامی حساسیت‌هایی که داشت برگزار شد و هواداران خونگرم خوزستانی به حمایت از تیم محبوب خود پرداختند که باشگاه استقلال خوزستان با صدور پیامی از تمامی هواداران تقدیر و تشکر می‌کند.

در متن این پیام آمده است:

تیم استقلال خوزستان روز گذشته با حمایت هوادارانش به مصاف تیم پرسپولیس تهران رفت و جدا از نتیجه پایانی مسابقه،‌ حمایت همه‌جانبه هواداران شایسته و قابل تقدیر بود.  

در حالی‌که اغلب سکوهای ورزشگاه پر شده بودن و هواداران به یاری تیم محبوب خود شتافتند و حماسه‌ای به یاد ماندنی به یادگار گذاشتند‌.

حضور پرشور توام با نجابت هواداران خوزستانی طی دیدار با پرسپولیس بار دیگر جلوه ناب فوتبال خوزستانی را در فوتبال کشورمان بازتاب داد.

تقدیر از حضور هواداران پرشورمان که علی‌رغم تمامی حواشی ایجاد شده ، ناملایمتی‌های صورت گرفته در جریان بازی و حساسیت‌های موجود ، بدون کوچک‌ترین حاشیه‌ای از تیم خود حمایت کردند، در قالب هیچ جمله نمی‌گنجد.

شما عزیزان علی‌رغم همه دشواری‌ها، نجیب و سربلند، شخصیت وارسته هواداران پرشور را به نمایش گذاشتید تا بار دیگر شعار خوزستان برزیلته تداعی یابد.

ممنون از حمایتتون، شما یاران اصلی و وفادار تیم استقلال خوزستان بودید، هستید و خواهید بود. جا دارد از نیروی محترم انتظامی نیز کمال تشکر و قدردانی را داشته باشیم.

goalupmd

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۸۴۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان