//
کدخبر: ۴۳۸۳۳۶ //

ویسی: صنعت نفت راه گلزنی به شمس‌آذر را بلد بود

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بازی با تیم شمس‌آذر، یک بازی خوب، پرتنش و تاکتیکی بود و صنعت نفت آبادان راه گلزنی به شمس آذر را به خوبی بلد می‌دانست.

ویسی: صنعت نفت راه گلزنی به شمس‌آذر را بلد بود
به گزارش فرتاک نیوز،

عبدالله ویسی در نشست خبری پایان بازی شمس‌آذر قزوین و صنعت نفت آبادان که ۲۸ آذر در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار شد و بدون گل پایان یافت، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صنعت نفت آبادان بازی سخت و پرتنشی مقابل تیم شمس‌آذر داشت.

او با بیان اینکه بازی با تیم شمس‌آذر، یک بازی خوب، پرتنش و تاکتیکی بود و صنعت نفت آبادان راه گل‌زنی به شمس‌آذر را به‌خوبی بلد بود، بیان کرد: با شناختی که از بازی شمس‌آذر داشتیم، علی‌رغم تلاش‌های شمس‌آذر راه‌های گلزنی آنها را بستیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: به طور کلی از عملکرد تیم صنعت نفت آبادان در مقابل شمس‌آذر راضی‌ام. موقعیت گلزنی‌ به شمس‌آذر را داشتیم اما با تلاش بیشتر می‌توانستیم نتیجه بازی را به نفع خود تغییر دهیم.

او با بیان اینکه ماندن در جدول لیگ برتر برای تیمی چون صنعت نفت آبادان کافی است، ادامه داد: صنعت نفت آبادان در مقابل تیم دونده‌ای چون شمس‌آذر سنگ تمام گذاشت و با تک‌امتیازی که در این بازی کسب کردیم قطعاً به درد آینده تیم می‌خورد.

ویسی در پایان گفت: شمس‌آذر تیمی جوان و تازه‌نفس است که مهاجمان خوبی دارد. بازی‌های بعدی صنعت نفت آبادان با تیم‌های خوبی چون تراکتور  و ذوب‌آهن است که امیدواریم بتوانیم نتایج بهتری برای تیم کسب کنیم و نیم‌فصل را راضی از نتیجه بازی به استراحت برویم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۸۳۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان