//
کدخبر: ۴۳۷۶۷۱ //

مصدومیت شدید ستاره پرسپولیس در برخورد با بلانکو

برخورد بلانکو و دانیال اسماعیلی فر منجر به مصدومیت مدافع راست پرسپولیس شد تا جایی که این بازیکن قادر به ادامه بازی نبود.

مصدومیت شدید ستاره پرسپولیس در برخورد با بلانکو

در نیمه دوم دیدار پرسپولیس – استقلال برخورد شدیدی بین بلانکو مهاجم آرژانتینی استقلال و دانیال اسماعیلی فر رخ داد که منجر به مصدومیت مدافع راست سرخ‌ها شد.

دانیال بعد از این برخورد سفت و سخت از زمین بیرون رفت و با اینکه بعد از مداوای اولیه قصد بازگشت به میدان را داشت اما با توصیه کادر پزشکی سرخ‌ها به زمین برنگشت و تعویض شد.

اما برخورد بلانکو و با دانیال آنقدر سفت و سخت بود که متجر به تورم زیر زانوی دانیال شد تا جایی که او امروز و در تمرین تیمش قادر به راه رفتن معمولی نبود و تمرین نکرد.با این حساب مشخص نیست این بازیکن به دیدار روز سه شنبه تیمش در اهواز مقابل استقلال خوزستان برسد و کادر پزشکی این تیم اعلام کرده تلاش می کند این اتفاق بیافتد.

نکته جالب در مورد برخورد بلانکو و دانیال اسماعیلی فر اینجاست که  موعود بنیادی فر داور مسابقه و کمک هایش اصلا این صحنه را ندیدند و خطا اعلام نکرد در حالی که مشخص بود بلانکو خطای سفت و سختی روی دانیال مرتکب شده.حتی پرسپولیسی‌ها معتقدند این صحنه می‌توانست از سوی کمک داور ویدئویی چک شود اما  این اتفاق رخ نداد.

با این حساب تصویر منتشر شده از پای دانیال که  زیر زانوی او بشدت متورم شده نشان می‌دهد برخورد بسیار جدی بوده و عجیب است که چطور بنیادی فر این صحنه را ندیده و سوت نزده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۷۶۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان