//
کدخبر: ۴۳۵۱۹۴ //

تیمی که قهرمان ۷ هفته گذشته لیگ است!

مس کرمان از زمان ایجاد تغییر روی نیمکت خود نتایج فوق‌العاده‌ای کسب کرده و خود را در جدول خوب بالا کشیده است.

تیمی که قهرمان 7 هفته گذشته لیگ است!
به گزارش فرتاک نیوز،

نارنجی‌پوشان لیگ یک اگرچه از ابتدای فصل برای بازگشت به لیگ برتر کارشان را شروع کردند، اما مشکلات متعددی گریبان آن‌ها را گرفت و در نهایت شروعی بسیار بد در مسابقات داشتند. مس کرمان از 7 مسابقه ابتدایی خود در لیگ دسته اول تنها 5 امتیاز دشت کرد و یکی از تیم‌های قعرنشین بود.

در ادامه اما مدیران باشگاه با ایجاد تغییر روی نیمکت خود اکبر محمدی چهره آشنای فوتبال در عرصه‌های مدیریتی و مربیگری را به عنوان سرمربی جدید برگزیدند و این تغییر برای آن‌ها بسیار مثبت بود.

1960622

مس کرمان که از 7 بازی ابتدایی تنها 5 امتیاز دشت کرده بود، در 7 بازی گذشته خود با هدایت اکبر محمدی 14 امتیاز به دست آورده و صعودی قابل توجه داشته است. کسب میانگین دو امتیاز در هر بازی اتفاقی است که نمی‌شود به سادگی از کنار آن عبور کرد.

مسی‌ها روز چهارشنبه در هفته چهاردهم لیگ یک مقابل صدرنشین مسابقات چادرملوی اردکان به میدان رفتند و موفق شدند در خانه حریف به تساوی دو بر دو برسند تا نشان بدهند تیمی خطرناک و قدرتمند هستند. این در حالی است که اکبر محمدی با تیمی کار می‌کند که در ابتدای فصل ستاره‌های خود را به‌خاطر مشکلات مربوط به سقف بودجه از دست داد و با کمبود بازیکن محسوس مواجه است. او اما با جوان‌گرایی و استفاده از استعدادهای آینده‌دار تیمش را تکمیل کرده و سعی دارد تا نیم فصل با همین شرایط جلو برود.

1960623

اگرچه نتایج ابتدای فصل مسی‌ها سبب شده تا این تیم جزء مدعیان و بالانشینان نباشد، اما همین که آن‌ها تا نیمه جدول مسابقات بالا آمدند، نشان‌دهنده توانمندی شاگردان اکبر محمدی برای ادامه روند موفقیت‌آمیز خود و قرار گرفتن در رده‌های بالایی جدول در نیم فصل دوم دارد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۵۱۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان