//
کدخبر: ۴۳۵۰۲۸ //

از فست فود و رستوران تا کادر تیم‌ملی/ آخرین شرایط ۴ ستاره محبوب ۹۸

۸آذرماه در فوتبال ایران یک روز بیادماندنی است، روزی که ایران با پیروزی برابر استرالیا مجوز حضور در جام جهانی ۱۹۹۸فرانسه را کسب کرد.

از فست فود و رستوران تا کادر تیم‌ملی/ آخرین شرایط ۴ ستاره محبوب ۹۸

پوریا منصوری؛ 8 آذرماه در فوتبال ایران یک روز بیادماندنی است، روزی که ایران با پیروزی برابر استرالیا مجوز حضور در جام جهانی ۱۹۹۸فرانسه را کسب کرد.

امروز ۸ آذرماه ۱۴۰۲، ۲۶ سال از  بازی بیادماندنی تیم ملی ایران و تیم ملی استرالیا در مقدماتی جام‌جهانی۲۰۰۲ فرانسه و صعود دراماتیک کشورمان به آن مسابقات می‌گذرد، و برای یادآوری خاطرات خوش آن سال‌ها به بررسی شرایط امروز ۴ چهره‌ی محبوب و تاثیر گذار آن دیدار خواهیم پرداخت؛

احمدرضا عابدزاده

۱_ احمدرضا عابدازده:

کاپیتان تیم ملی کشورمان در آن مسابقه، با خونسردی و اعتماد به‌نفس بالایش از ارکان حفظ شاکله تیم ما مقابل استرالیایی‌ها بود و بعد از گذشت تمام این سال‌ها واکنش‌ها و حرکاتش در ذهن فوتبال دوستان نقش بسته‌است.

عابدزاده پس از پایان فوتبالش هم سینما و هم مربی‌گری را تجربه کرد، اما او سال‌هاست از فوتبال ایران دور شده و زندگی در خارج کشور، تربیت شاگردان خصوصی، رسیدگی به رستوران‌های زنجیره‌ای و البته پیگیری امیر عابدزاده فرزند ملی‌پوشش که راه پدر را ادامه داد، عمده فعالیت‌های این روزهای عقاب فوتبال ایران است.

علی دایی

۲_علی دایی:

یکی از تاثیر گذار ترین بازیکنان آن دیدار، مرد بزرگ فوتبال ایران و کسی که سال‌های لقب آقای گل رقابت‌های ملی را به خود اختصاص داده بود، این روزها کمی از فوتبال دور شده و از سال ۹۸ در این عرصه فعالیت رسمی نداشته است.

او سرمربی‌گری در تیم‌ملی و چند تیم لیگ برتری، قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی را تجربه کرد، اما حالا ترجیحش دور بودن از شرایط فعلی فوتبال است و گفته می‌شود در خواست پذیرش هدایت تیم‌ملی را هم چند ماه قبل رد کرده است.

او در عرصه اقتصاد در زمینه‌های واردات و صادرات، البسه ورزشی، رستوران، املاک و ... فعال بود و از بزرگترین خیر‌های کشور هم محسوب می‌شود که همواره در کنار مردم قرار گرفته است.

دایی که در این سال‌ها انتقاداتش از مسئولین حواشی خاصی را برایش بدنبال داشته همچنان از محبوب‌ترین ورزشکاران کشور در بین مردم بشمار می‌آید.

خداداد عزیزی

۳_ خداداد عزیزی:

خالق حماسه ملبورن بر خلاف زوجش در خط حمله تیم ملی، پس از پایان دوران فوتبالی خود نتوانست آنچنان که باید و شاید در عرصه مربی‌گری درخشان ظاهر شود و همواره حاشیه‌ها و عدم موفقیتش بیشتر به چشم آمده است.

مصاحبه علیه برخی مربیان تیم ملی، انتقاد از شرایط فوتبال و حضور در چند شوی تلویزیونی بیشترین عامل ماندن خداداد بر سر زبان‌ها در این چند سال اخیر بوده و در حال حاضر هم به عنوان مشاور! امیر قلعه‌نویی در کادر تیم ملی حاضر است.

کریم باقری

۴_ کریم باقری:

زننده گل اول دیدار ۸ آذر را می‌توان در حال حاضر محبوب‌ترین پیشکسوت پرسپولیسی‌ها خواهند، مردی که پس از پایان دوران فوتبالش هیچگاه برای نفر اول شدن بروی نیمکت عجله نکرد و از لیگ پانزدهم و آغاز عصر نوین  طلایی سرخپوشان به عنوان دستیار در کنار برانکو، کالدرون و یحیی‌گل‌محمدی قرار گرفت و یکی از عوامل موفقیت تیمش در این سال‌ها بود.

باقری این فصل از کادر فنی تیمش کنار گذاشت شد و شایعات فراوانی در مورد این عدم حضورش شنیده می‌شود و بسیاری عوامل غیر فوتبالی را در کنار گذاشتن کریم دخیل می‌دانند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۵۰۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان