//
کدخبر: ۴۳۴۰۸۷ //

پورموسوی: مورایس به بازیکنانش دستور وقت کشی می‌داد

سرمربی استقلال خوزستان در مورد شکست مقابل سپاهان صحبت کرد.

پورموسوی: مورایس به بازیکنانش دستور وقت کشی می‌داد
به گزارش فرتاک نیوز،

سیروس پورموسوی در خصوص تقابل با سپاهان گفت: متاسفانه چه در بازی‌های دیروز و چه در سایر بازی‌های دیروز فوتبال برای ما بی رحم بود و ما می‌توان گفت که بدشانسی و اشتباهات داوری دست از سرمان بر نمی‌دارد و امیدوار هستیم هرچه زودتر این اتفاقات از تیم ما جدا شود و بتوانیم علاوه بر فوتبال زیبا نتیجه خوبی هم بگیریم. تیم ما خوب فوتبال بازی می‌کند و ایجاد موقعیت می‌کند. مثل روز گذشته که ما بارها و بارها سپاهان را تهدید کردیم و شایستگی پیروزی داشتیم ولی بازهم بازنده بودیم.

وی افزود: یک دلیلش این است که بچه‌های ما متاسفانه تمرکز کافی نداشتند و با وجود اینکه شرح وظایف مشخص بود روی دو ضربه غافلگیر شدیم و دروازه‌مان باز شد ولی در نیمه دوم حاکم بر بازی بودیم و با وجود عملکرد خوبی که داشتیم و فرصت‌های خوبی داشتیم متاسفانه هم در استفاده از موقعیت‌ها بی دقت بودیم و هم در خط دفاع با بی دقتی دروازه‌مان باز شد. اینجا باید گلرهای ما هم عملکرد بهتری داشته باشند و با تجربه‌تر رفتار کنند.

سرمربی استقلال خوزستان ادامه داد:ما در این بازی‌ها با کمترین حمله حریف گل دریافت کردیم. در بخش حمله هر بازی ۵-۶ موقعیت گل داریم ولی استفاده نمی‌کنیم. به هر حال ما امیدواریم به آینده این تیم و روزهای خوب ما هم از راه می‌رسند. 

وی در مورد محرومیتش گفت: من محروم بودم و برایم سخت بود از تیمم دور باشم و وقتی تیم نیاز دارد به من دوست دارم کنار بچه ها باشم ولی به حال شرایط اینگونه شد. تلاش می‌کنم از این به بعد دیگر کنار تیم باشیم.

پورموسوی در خصوص اظهارات مورایس هم توضیح داد: ما مقابل سپاهان هم شایسته پیروزی بودیم. سرمربی سپاهان تحت تاثیر فشار بازی بود و فکر می‌کنم مردم و هوادارن سپاهان هم دیدند ما فوتبال شناور و روی زمین بازی کردیم. ایشان می‌گوید ما بازی مستقیم انجام دادیم. مگر ما بازیکن قد بلند در تیممان داریم؟ مورد بعدی در مورد امتیازاتی است که سپاهان در فصل گذشته و این فصل از دست داده من همیشه دیده‌ام حریف را متهم به بازی ناجوانمردانه می‌کرد و وقت کشی می‌کند ولی روز گذشته دیدیم که چندین بار با دستور مستقیم خودش، بازیکنانش خودشان را زمین انداختند و وقت کشی کردند و کفش‌شان را از پا در آوردند که به دستور خود ایشان بوده است.

وی افزود؛ برایم سوال است مربی خارجی که مدعی است فوتبال روز دنیا را پیاده می‌کند دست به چنین اقداماتی می‌زند. ایشان فوتبال ایران را با این مسائل زیر سوال می‌برد ولی الان این را علنا تایید می‌کند و آن را وابسته به هوش خودش می‌داند.

سرمربی استقلال خوزستان افزود: فکر‌‌ می‌کنم اگر بازی را نگاه کنید ما بارها از لایه‌های دفاعی آنها عبور کردیم و روی زمین صاحب موقعیت و پنالتی شدیم. ایشان باید واقعیت را قبول کند که فوتبال یه اسم بزرگ نیست و به تلاش و کارایی است.

پورموسوی ادامه داد: مطلب دوم این است که عده‌ای گفتند استقلال خوزستان با تیم دوم سپاهان بازی کرد که این حرف درستی نیست و سپاهان تیم بزرگی است و بازیکنان بزرگی دارد و اندازه سه تیم بازیکن دارد. شما به ترکیب روز گذشته این تیم نگاه کنید، نفراتی مثل شهریار مغانلو و محمد کریمی و سیاوش یزدانی و میلاد زکی پور بازیکنان تیم ملی بوده‌اند و آریا یوسفی و قربانی از تیم ملی به این تیم اضافه شده بودند. سپاهان چند تیم کامل دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۴۰۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان