//
کدخبر: ۴۳۳۸۲۰ //
ادامه روند پیروزی‌ها یا اولین برد

استقلال خوزستان _ سپاهان شرایط و انگیزه‌های متفاوت

دیدار تیم های سپاهان و استقلال خوزستان در هفته یازدهم لیگ برتر فردا پنجشنبه برگزار خواهد شد.

 استقلال خوزستان _ سپاهان شرایط و انگیزه‌های متفاوت
به گزارش فرتاک نیوز،

لیگ برتر فوتبال پس از وقفه‌ای کوتاه  فردا با دیدار تیم‌های استقلال خوزستان  و سپاهان از سر گرفته می‌شود. دیداری که برای هر دو تیم بسیار دارای اهمیت می باشد چرا که سپاهان در اندیشه جا نماندن از قافله تیم  های صدرنشیین به میدان خواهد آمد و از سویی دیگر استقلال خوزستان به این فکر است که با کسب اولین پیروزی در این فصل  می باشد تا خود را از انتهای جدول جدا کرده و امیدوار به آینده باشد.

اطلاعات بازی:

این دیدار در چهارچوب هفته یازدهم فردا پنجشنبه دوم آذر ماه در شهر اهواز و  از ساعت ۱۶:۴۵ با قضاوت بیژن حیدری، علیرضا مرادی، سعید زیبا، فرهاد امینی برگزار خواهد شد.

تیم‌ها:

استقلالی‌های اهواز که با ۴ امتیاز در قعر جدول لیگ قرار گرفته‌اند، امیدوارند بتوانند از این دیدار خانگی سخت با امتیاز خارج شوند.

شاگردان پورموسوی فردا در مقابل خطرناک‌ترین خط حمله لیگ کار بسیار دشواری را پیش رو دارند و اگر خواهان ماندگاری در لیگ هستند باید حداکثر امتیازات را حداقل در بازی‌های خانگی کسب کنند.

آبی پوشان تا کنون موفق به کسب سه امتیاز در لیگ بیست‌وسوم نشده و فردا می‌تواند روز رویایی برای آنها لقب بگیرد.

در آن‌سو سپاهان پس از پیروزی پر گل در لیگ قهرمانان آسیا و برد ارزشمند مقابل پرسپولیس با روحیه مناسب به میدان می‌رود و چیزی به جز کسب سه امتیاز آنها را راضی نخواهد کرد.

طلایی پوشان با اتکا به خط حمله پر قدرت خود در پی بازی هجومی خواهند بود این موضوع کار را برای خط دفاع حریف مشکل خواهد کرد.

سپاهان در صورت برد در دیدار فردا می‌تواند به صدر نزدیک شود تا با لغزش احتمالی دیگر تیم‌ها امیدوار به قهرمانی نیم‌فصل شود.

تقابل ها:

دو تیم تا کنون در ۹ بازی مقابل یکدیگر صف‌آرایی کرده که سهم خوزستانی‌ها یک و سپاهان ۴ برد بوده و ۴ دیدار هم به تساوی کشیده شده است.

نکات ویژه:

* سیروس پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان با توجه به حکم کمیته انضباطی در دیدار فردا اجازه نشستن روی نیمکت این تیم را ندارد.

*رضا اسدی مهاجم سپاهان و آقای گل لیگ امید اول گلزنی تیم بوده و بدنبال افزایش گل‌های زده‌اش است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۳۸۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان