//
کدخبر: ۴۳۴۰۵۱ //

تقدیر باشگاه قطری از پیشکسوت استقلالی + عکس

پژمان منتظری بازیکن سابق استقلال و تیم ملی در تمرین تیم فوتبال الاهلی قطر شرکت کرد.

تقدیر باشگاه قطری از پیشکسوت استقلالی + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

پژمان منتظری بازیکن سابق استقلال و تیم ملی فوتبال ایران که چند وقت پیش از دنیای فوتبال خداحافظی کرد، شب گذشته به همراه رنارد واگنر در تمرین الاهلی قطر حضور یافت و با بازیکنان و مدیران باشگاه دیدار کرد.

وب‌سایت رسمی باشگاه الاهلی قطر در این خصوص نوشته است:

بازدید پژمان منتظری و واگنر از تمرینات تیم، به نشانه حمایت، قدردانی و عشق به باشگاه الاهلی بود که در سال‌های گذشته پیراهن این تیم را بر تن می‌کردند.

منتظری و واگنر با ابراز خوشحالی از اینکه سابقه حضور در این تیم را در یک دهه گذشته داشته‌اند، از بازیکنان این تیم خواستند به تلاش خود برای اعتلای باشگاه و قرار دادن الاهلی در جایگاهی که شایسته آن است، ادامه دهند.

1957902

مدیریت باشگاه نیز از پژمان و واگنر استقبال کرد و گفت که  این باشگاه، خانه آن‌هاست  و بابت حضور این دو ستاره وفادار در تمرینات تیم که چندین سال برای الاهلی به میدان رفته و از این باشگاه حمایت کرده‌اند، قدردانی کرد.

بازیکنان تیم الاهلی نیز با ابراز خوشحالی از این دیدار، تاکید کردند که از روز جمعه و در نهمین هفته از رقابت‌های لیگ ستارگان قطر، برای کسب پیروزی و جلب رضایت هواداران این باشگاه تلاش خواهند کرد.

در پایان تمرین، بازیکنان مشتاق بودند تا با دو ستاره سابق الاهلی عکس یادگاری بگیرند و مدیران باشگاه نیز پیراهن شماره 10 را به واگنر و شماره 33 را به پژمان منتظری اهدا کردند. این دو بازیکن برای چندین سال این پیراهن‌ها را در الاهلی پوشیدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۴۰۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان