//
کدخبر: ۴۳۲۹۸۵ //
مدیریت طلایی پوشان تحویل داده شد؛

استعفای غیرمنتظره مدیر سپاهان!

مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان از این سمت کناره‌گیری کرد.

استعفای غیرمنتظره مدیر سپاهان!
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی سلیمی که قبل از شروع لیگ بیست و سوم به‌عنوان سرپرست جدید سپاهان و جانشین رضا فتاحی انتخاب شد، پس از گذشت پنج ماه و نیم فعالیت در این جایگاه تصمیم به استعفا از این جایگاه گرفت.

او که روز گذشته به‌عنوان سرپرست آکادمی باشگاه سپاهان منصوب شده بود، تصمیم گرفت با توجه به مسؤولیت جدیدش از مدیریت تیم طلایی پوش کناره‌گیری کند.

1955396

در متن استعفای سلیمی از مدیریت تیم فوتبال سپاهان آمده است:

«بدون اغراق چند ماهی که به عنوان مدیریت تیم بزرگسالان در خدمت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بودم، از سخت‌ترین و دشوارترین دوران باشگاه سپاهان بود.

حجم مشکلات تیم و باشگاه بی‌سابقه بود و شاید در هیچ دوره دیگری چنین شرایطی وجود نداشته است. تلاشم در این مدت بر این بود که علاوه بر انجام امور اداری، تیم را از گزند این هجمه‌ها دور کنم و همه توان خود را برای حفظ انسجام و آرامش تیم در این بحران‌ها به کار بستم تا در ادامه شرایط تیم به سمت موفقیت گام بردارد.

در این مسیر البته بنده تنها نبودم و جا دارد از همراهی و یاری تمامی همکاران عزیز و یکایک بازیکنان تیم بزرگسالان تشکر ویژه داشته باشم. برای همه دوستان عزیزم و تیم بزرگ سپاهان در ادامه مسیر آرزوی موفقیت دارم.

بر خود لازم می‌دانم از مجموعه مدیریتی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بابت اعتماد مجدد به اینجانب در تصدی پست خطیر مدیریت بزرگترین آکادمی کشور قدردانی نمایم و امیدوارم شایسته این اعتماد بوده باشم.

در این راستا تقاضای من از همه مدیران، مربیان و بازیکنان آکادمی این است با قدرت و انرژی بیشتری در جهت رشد و توسعه آکادمی گام بردارند.

بدون شک حضور در این آکادمی که بازیکنان بزرگی را زیر نظر دارد، نیازمند تمرکز و تخصیص زمان مناسب است و در راستای انجام این مسئولیت بزرگ، رویکرد من تمرکز ۱۰۰ درصدی برای کسب نتیجه مطلوب در آکادمی بود و به همین دلیل با مشورت دوستانم، از سمت مدیریت تیم فوتبال بزرگسالان سپاهان کناره‌گیری می‌کنم.

در انتها از برادر عزیزم جناب آقای دکتر بصیریان که در مدت زمان تصدی مدیریت آکادمی زحمات ارزنده‌ای کشیدند و نتایج درخشانی کسب کردند، سپاسگزارم و برای ایشان در ادامه مسیر حرفه‌ای خود آرزوی بهترین‌ها را دارم.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۲۹۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان