//
کدخبر: ۴۳۲۱۶۵ //

سهمیه پرسپولیس در تیم ملی، از ۲ تا ۵ متغیر!

در شرایطی که فهرست تیم ملی بدون بازیکنان سپاهن و پرسپولیس اعلام شده ابهاماتی درباره دعوت از نفرات پرسپولیسی به این اردو شنیده می شود.

سهمیه پرسپولیس در تیم ملی، از 2 تا 5 متغیر!
به گزارش فرتاک نیوز،

بعد از بازگشت مهدی ترابی و میلاد سرلک از مصدومیت و رسیدن آنها به شرایط مسابقه امکان دعوت از آنها وجود دارد اما  بازگشت سرلک به تیم ملی 50 - 50 است و با توجه به هافبک‌های میانی دعوت شده شاید سرلک را هم در لیست تیم ملی نبینیم.

همچنین با توجه به ادامه مصدومیت وحید امیری لیست ملی پوشان  پرسپولیس  باز هم لاغرتر خواهد شد و شاید تنها بازیکنی که می توان گفت قطعا دعوت می شود علیرضا بیرانوند است.

البته که امیر قلعه نویی به محمدحسین کنعانی‌زادگان هم علاقه زیادی داد اما شرایط به گونه ای است که شرایط دعوت از او نیز صددرصد مهیا نیست و امکان دعوت نشدنش برای دو بازی مقابل هنگ کنگ و ازبکستان وجود دارد.

در شرایطی که پرسپولیسی ها این بار مرتضی پورعلی گنجی را هم بین نفرات دعوت شده نخواهند دید امیدوارند تعداد ملی‌پوشان  این تیم بیشتر از سایر باشگاه‌ها باشد اما شاید تعداد این نفرات بین دو تا چهار نفر متغیر باشد چرا که غیر از بیرو، کنعانی و سرلک تنها امکان دعوت از محمد عمری وجود دارد که البته بعید است کادر فنی تیم ملی در آخرین اردوی منتهی به جام ملت‌های آسیا بازیکن جدیدی به اسکواد خود اضافه کند و همه آنهایی که تازه به اردو دعوت شده اند نیز قبلا بازیکن ملی بوده‌اند.

البته شایعاتی درباره دعوت از سروش رفیعی نیز به گوش می‌رسد.سروش مدتهاست از تیم ملی دور مانده اما در بازگشت به ترکیب اصلی پرسپولیس و چهار پاس گلی که داد شاید برای این اردو به تیم ملی دعوت شود که در این صورت تعداد ملی‌پوشان پرسپولیس می‌تواند بیشتر باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۲۱۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان