//
کدخبر: ۴۰۹۵۴۹ //

تراکتور دست بردار پرسپولیس نیست ؛ پاتک سنگین خمس به ستاره های مدنظر یحیی

پس از شجاع خلیل زاده خبر می رسد باشگاه تراکتور تبریز روی خرید دو ستاره پرسپولیسی دیگر متمرکز شده است.

تراکتور دست بردار پرسپولیس نیست ؛ پاتک سنگین خمس به ستاره های مدنظر یحیی
به گزارش فرتاک نیوز،

تراکتور تبریز یکی از تیم هایی بود که زودتر از بقیه تیم ها دست به کار شده و نقل و انتقالات تابستانی را آغاز کرد. تراکتوری ها چندی قبل با رونمایی همزمان از ۴ خرید مطرح و اسم و رسم‌دار خود ورو قدرتمندی به بازار تابستانی نقل و انتقالات فوتبال ایران داشته است، هنوز به تمام خواسته‌هایش در این پنجره نرسیده و همچنان مسئولان باشگاه مشغول مذاکره با چند بازیکن داخلی و خارجی هستند تا آنها را بعد از توافق به خدمت بگیرند.

در این راستا تراکتوری‌ها در ادامه فعالیت خودشان اخیراً با شجاع خلیل زاده به توافق رسیده و با این مدافع ملی پوش به صورت رسمی قرارداد بستند. به نظر می رسد مسئولان تراکتورکه عزم خود را برای قهرمانی جزم کرده اند تیم پرسپولیس را رقیب اصلی خود در فصل جدید می دانند. برهمین اساس ابتدا به لیست یحیی گل محمدی حمله کردند!

عارف رستمی بازیکن فصل گذشته مس کرمان و مهدی حسینی، ستاره فصل قبل مس رفسنجان دو بازیکن فصل جدید تراکتور خواهند بود که به تازگی با این باشگاه به توافق رسیدند. این دو بازیکن در فهرست نقل و انتقالاتی یحیی گل محمدی برای پرسپولیس هم حضور داشتند و سرخپوشان تهرانی برای جذب آنها تمایل نشان داده بودند ولی به هر جهت تراکتوری‌ها در جذب این دو نفر پیش قدم شده و در آن به موفقیت هم رسیدند. همچنین تیم تراکتور خواهان عقد قرارداد با سیامک نعمتی است و به احتمال زیاد فصل آینده ادامه فوتبال خودش را در تبریز پیگیری خواهد کرد.

 

شاید جالب ترین گزینه تراکتوری ها میلاد سرلک هافبک کلیدی و شماره ۱۰ پرسپولیس باشد! سرلک در فصل گذشته یکی از عوامل تأثیرگذار قهرمانی این تیم بود. میلاد سرلک پس از آن که از سوی امیر قلعه نویی به تیم ملی دعوت نشد، به سفر اروپایی (پاریس) رفت تا کمی استراحت کند. حالا شماره ۱۰ پرسپولیس با پیشنهاد خوبی از سوی تراکتور تبریز مواجه شده است هرچند خودش دوست دارد در تیم یحیی گل محمدی بماند.

 

به تازگی مدیربرنامه های میلاد سرلک مذاکراتی با رضا درویش داشت، دو طرف به توافقات خوبی رسیدند. به گونه ای که مدیر برنامه های هافبک شماره ۱۰ سرخ ها پس از خروج از باشگاه به هواداران حاضر در محل باشگاه تاکید کرد: "میلاد در پرسپولیس می ماند." ادعایی که تایید می کند مذاکرات روند خوبی داشته و مشکل خاصی برای تمدید قرارداد سرلک وجود ندارد. اما این حرف زمانی زده شد که هنوز تیمی به میلاد سرلک پیشنهادی نداده بود. با این وجود اخبار موثق حکایت از تمایل باشگاه پرسپولیس و میلاد سرلک برای ادامه همکاری دارد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۹۵۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان