//
کدخبر: ۴۳۲۰۵۲ //

رضاوند: استقلال بازیکنی نگرفت که امتیازش کسر شود/ صد درصد با باشگاه تعامل می‌کنم

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: درباره کاهش قرارداد با باشگاه صد درصد تعامل می‌کنم و هیچ مشکلی وجود ندارد.

رضاوند: استقلال بازیکنی نگرفت که امتیازش کسر شود/ صد درصد با باشگاه تعامل می‌کنم
به گزارش فرتاک نیوز،

آرش رضاوند پس از پیروزی 2 بر صفر استقلال مقابل تراکتور تبریز در واکنش به این موضوع که او جزو بازیکنانی بود که قراردادش را کاهش نداد، گفت: ما صد درصد تعامل می‌کنیم و هیچ مشکلی نیست و در هفته آینده قطعاً این اتفاق می‌افتد.

وی درباره بازی با تراکتور گفت: یک بازی شش امتیازی را بردیم و دم هواداران گرم که تنهای‌مان نگذاشتند. یک بازی قشنگ بود و در آخر هم ما برنده بودیم.

هافبک تیم فوتبال استقلال درباره نتایج هفته‌های اخیر و صدرنشینی آبی‌پوشان خاطر نشان کرد: بعد از اول فصل که حاشیه‌های اطراف تیم بود، الان شرایط تیم آرام است و سعی می‌کنیم بازی به بازی جلو برویم.

رضاوند در پاسخ به این سؤال که با روند خوبی که در بازی‌های اخیر استقلال داشته است به تیم ملی هم فکر می‌کند یا خیر، خاطر نشان کرد: من تمام تلاشم را می‌کنم و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

وی راجع به صحبت‌های رامین رضاییان مبنی بر اینکه چهار امتیاز کسرشده از سپاهان باید برگردد و نتایج در زمین بازی مشخص شود، تصریح کرد: آنها هم زحمت کشیدند و من نمی‌دانم این داستان برچه اساسی است. ما هم سر این داستان بازیکنان‌مان قراردادشان را کم کردند. سپاهانی‌ها هم حق دارند و زحمت کشیدند، ولی باید فصل قبل این کار را می‌کردند نه اینکه ابتدای فصل چنین تصمیمی می‌گرفتند. اگر فردا هم این اتفاق بیفتد حق ما پایمال می‌شود.

هافبک تیم فوتبال استقلال در واکنش به اینکه شایعاتی مبنی بر کسر امتیاز از آبی‌پوشان هم مطرح می‌شود، گفت: ما خیلی بازیکن از دست دادیم، سیلوا، مهدی قایدی، محبی و عارف غلامی از تیم ما جدا شدند و بازیکنی را جذب نکردیم. ما دو بازیکن مانند آرمین (سهرابیان) و بلانکو را جذب کردیم. ما بازیکنی جذب نکردیم که از استقلال امتیاز کسر شود.

رضاوند در پاسخ به این سؤال که «از عارف غلامی خبری داری؟»، یادآور شد: واقعیت این است که خبری از عارف ندارم و امیدوارم شرایطی پیش بیاید که کنار ما باشد.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که «استقلال قهرمان لیگ می‌شود؟»، گفت: الان خیلی زود است درباره این مسئله صحبت کنیم. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که بازی به بازی جلو برویم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۲۰۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان