//
کدخبر: ۴۰۶۱۷۲ //

شوک دوم به استقلال؛ حضور بازیکن کلیدی در سازمان لیگ

ستاره استقلال قصد دارد با فسخ یک‌طرفه قراردادش از جمع آبی‌ها جدا شود.

شوک دوم به استقلال؛ حضور بازیکن کلیدی در سازمان لیگ
به گزارش فرتاک نیوز،

هافبک تیم فوتبال استقلال به‌دلیل بدقولی‌های باشگاه در راستای عمل به تعهدات خود در قبال قرارداد بازیکنان این تیم در آستانه جدایی از این باشگاه قرار گرفته است. آرش رضاوند، ستاره خط میانی استقلالی‌ها در فصل گذشته که با ۷ پاس گل و ۴ گل در رقابت‌های لیگ برتر، فصل درخشانی را پشت‌سر گذاشته و با وجود آنکه یک فصل دیگر با آبی‌پوشان قرارداد دارد، به‌واسطه آنکه کمتر از ۵۰ درصد از مطالبات خود را دریافت کرده از چندی پیش نوتیس خود را به باشگاه ارائه داده و قصد دارد با فسخ یک‌طرفه قراردادش از جمع آبی‌ها جدا شود.

شنیده می‌شود این بازیکن روز گذشته در محل سازمان لیگ حاضر شده تا شرایط فسخ یک‌طرفه قراردادش را نیز جویا شود. رضاوند که امسال بعد از نیم‌فصل دوری از جمع استقلالی‌ها دوباره به این تیم بازگشت از بعد بازی با ذوب‌آهن در روزهای نوروز با مصدومیت به کار خود ادامه داده و طی روزهای اخیر و با تعطیلی تمرینات، مشغول سپری کردن روند درمانی است.

این بازیکن با وجود آنکه عملکرد مطلوبی را در استقلال به نمایش گذاشته اما همچنان از اردوی تیم ملی دور مانده، هرچند می‌توان توقع داشت رضاوند با تداوم نمایش مناسب خود در آینده‌ای نزدیک به تیم ملی دعوت شود. از برخی تیم‌های صنعتی به‌عنوان مقصد بعدی آرش رضاوند نام برده می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مشرق
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۶۱۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان