//
کدخبر: ۴۲۶۳۱۵ //

انتقاد تند استقلالی معروف از تعطیلی‌های لیگ برتر

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: تعطیلات لیگ بازیکنان و هواداران را خسته می‌کند.

انتقاد تند استقلالی معروف از تعطیلی‌های لیگ برتر
به گزارش فرتاک نیوز،

آرش رضاوند پس از برد استقلال مقابل مس رفسنجان در مورد کیک تولدی که به داخل رختکن برده شد، اظهار داشت: این کیک برای جواد نکونام بود چون تولدش بود. از هواداران تشکر می‌کنم و امیدوارم هرکجا هستند موفق باشند.

وی در مورد بازی گفت: بازی قشنگی بود. هر دو تیم موقعیت داشتند تا دقیقه 65 سوار بازی بودیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم ولی روند بازی بعد از گل طبیعی بود. مس رفسنجان هم تیم خوبی بود که حدود 20 دقیقه ما را تحت فشار گذاشت ولی در آخر ما برنده شدیم.

هافبک تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه برخوردهای این مسابقه زیاد بود، عنوان کرد: دو تیم با کیفیت بازی داشتند. کمی هم از شرایط مسابقه دور بودیم ولی به نظرم بازی خوبی انجام شد. هر دو تیم موقعیت داشتند اما فکر می‌کنم حق ما بود که برنده شویم.

رضاوند در مورد تعطیلی دوباره لیگ گفت: شرایط هم هواداران و هم بازیکنان را خسته می‌کند چون لیگ فرسایشی می‌شود. باید بازی دوستانه انجام بدهیم و در یک ماه یک بازی داشته باشیم. امیدوارم مسئولان فکری کنند تا بازی‌ها پشت‌سر هم باشد و بازیکنان از مصدومیت دور شوند.

وی در مورد اینکه رابطه مدیریت و سرمربی تیم خوب شده است، اظهار داشت: خدا را شکر این اتفاق برای همه، بازیکنان و هواداران بهتر است. امیدوارم این اتفاق باعث بهتر شدن شرایط تیم شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۶۳۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان