//
کدخبر: ۴۲۶۲۹۶ //

الهامی: حقمان بود از استقلال امتیاز بگیریم

سرمربی مس رفسنجان معتقد است که تیمش مستحق کسب امتیاز برابر استقلال بوده است.

الهامی: حقمان بود از استقلال امتیاز بگیریم
به گزارش فرتاک نیوز،

ساکت الهامی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان پس از شکست تیمش برابر استقلال در هفته هفتم لیگ برتر در نشست خبری اظهار کرد: گروه داوری فوق‌العاده کار کردند و به دو تیم خسته نباشید می‌گویم. به استقلال بابت بردشان تبریک می‌گویم اما واقعیت امر این است که به نظرم حق ما این بود که به اندازه‌ای انرژی مصرف کردیم از این بازی امتیاز بگیریم و می‌توانستیم حتی برنده هم باشیم. فوتبال همین است.

وی گفت: تیم مس رفسنجان به هماهنگی واقعی رسیده و اگر بخواهم درباره کیفیت تیمم صحبت کنم یکی از بهترین بازی‌هایی بود که در چند فصل اخیر از مس رفسنجان دیدم. یک بازی خیلی خوب بود. حرفی نمی‌ماند که بگویم.  فکر همه چیز را کرده بودیم جز این اتفاقی که روی گل افتاد و فوتبال همیشه اینطور است. (استقلال با گل به خودی مدافع مس به پیروزی رسید.)

الهامی گفت: روزهایی فوتبال روی خوشش را به شما نشان نمی‌دهد. از کیفیت بازیکنانم فوق‌العاده راضی‌ام و دست تک‌تک آن‌ها را می‌بوسم ولی شرمنده هواداران شدیم قول می‌دهم در بازی‌های آینده جبران کنیم.

سرمربی مس رفسنجان درباره اینکه مس در زدن ضربات آخر مشکل دارد، گفت: شیمبا تازه به ما اضافه شده و بچه‌ها کم‌کم به شرایط آرمانی که خودم مدنظر دارم می‌رسند و هم شیمبا، هم سجاد و هم محمد اکبری بازیکن جوان ما این ضعف را برطرف خواهند کرد. اما کیفیت ما کیفیت فوتبال تاپ بود و بهتر از این نمی‌توانستیم بازی کنیم. فوتبال همیشه با نتیجه سنجیده می‌شود باید نتایج را بگیریم و از بازی‌های بعد باید امتیازات را جمع کنیم.

وی ادامه داد: تمام گل‌هایی که می‌خوریم اتفاقاتی است که واقعا نمی‌دانم چگونه است. اگر گل تاکتیکی بخوریم اصلاً ناراحت نمی‌شوم اما زمانی گل دریافت کردیم که برتر بودیم. در نیمه دوم درست ۳۰ ثانیه پس از آغاز بازی موقعیت گل داشتیم. چقدر از کناره‌ها ارسال کردیم چون عمق را با بازیکنانی که بار فنی بالایی داشتند، بسته بودند.

الهامی افزود: شرمنده هواداران شدیم اما نوید روزهای خوش می‌رسد چون فوتبال ما فوتبالی بود که همه راضی باشیم اما نتیجه باب میل ما نبود که باید نتیجه را جبران کنیم.

الهامی در خصوص تعویض لباس و شماره نژادمهدی نیز گفت: اصلاً متوجه این موضوع نشدم. در این لحظه مشاور رسانه‌ای مس رفسنجان توضیح داد که نژادمهدی بین دو نیمه که لباس خود را تعویض کرده بود به خاطر تشابه ۲ و ۵ در انگلیسی شماره ۵ پوشیده بود که پس از اینکه متوجه شدیم بلافاصله پیراهنش را تعویض کردیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۶۲۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان