//
کدخبر: ۴۳۰۲۶۹ //

استراحت پرافتخارترین تیم آسیا به چهار ستاره مطرح

سرمربی الهلال تصمیم گرفت تا برای دیدار جام حذفی به چند بازیکن تیمش استراحت بدهد.

استراحت پرافتخارترین تیم آسیا به چهار ستاره مطرح
به گزارش فرتاک نیوز،

در یکی از دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی عربستان، الهلال در استادیوم بین المللی ملک فهد میزبان الحزم است. ژرژ ژسوس سرمربی پرتغال آبی ها تصمیم گرفته است تا برای این بازی به چهار ستاره تیمش استراحت بدهد.

در ترکیب امروز الهلال، یاسین بونو درون دروازه قرار گرفته تا این سنگربان مراکشی علاوه بر بازی های لیگ، در مسابقات جام حذفی نیز انتخاب نخست کادرفنی باشد.

1947529

حسان التمبکتی در کنار علی البلیهی در خط دفاعی به میدان می روند. محمد البریک پس از هت تریک در دادن پاس گل مقابل مومبای سیتی روزهای خوبی را سپری می کند و به همراه یاسر الشهرانی، در سمت راست و چپ خط دفاعی انجام وظیفه می کنند.

محمد کنو در پست هافبک دفاعی در کنار روبن نوز به بازی می پردازد. جلوتر از آنها عبدالله الحمدان قرار دارد. مالکوم و میشل دلگادو نیز وینگرهای راست و چپ هستند و صالح الشهری نیز به عنوان مهاجم نوک بازی می کند.

ژرژ ژسوس برای این بازی به کالیدو کولیبالی، الکساندر میتروویچ و سرگئی میلینکوویچ ساویچ استراحت داده و آنها روی نیمکت ذخیره ها حضور دارند. غایب چهارم نیز سالم الدوسری است که با کسب اجازه از کادرفنی، برای شرکت در مراسم انتخاب بهترین های آسیا راهی قطر شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۰۲۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان