//
کدخبر: ۴۳۰۰۵۹ //

گل‌محمدی: بازی مقابل ملوان بسیار سخت بود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی مقابل ملوان و آن هم در بندرانزلی بسیار سخت و مشکل بود.

گل‌محمدی: بازی مقابل ملوان بسیار سخت بود
به گزارش فرتاک نیوز،

یحیی گل‌محمدی  غروب یکشنبه در نشست خبری پس از بازی تیمهای ملوان و پرسپولیس در بندرانزلی اظهار کرد: ملوان یکی از تیم های خوب لیگ برتر است که بازیکنان این تیم دوندگی زیادی داشتند و بسیار سختکوش بودند و در این بازی خوب ظاهر شدند.

وی افزود: همچنین بازیکنان ما نیز تمام تلاش خود را انجام دادند و در این جو سنگین با تمام وجود بازی کردند و در نیمه دوم تیم برتر میدان بودیم و فرصت گلزنی نیز داشتیم.

وی ادامه داد: البته ملوان نیز یکی دو موقعیت گلزنی و آن هم از روی ضد حملات به دست آورد و در کل بازی جاندار و زیبایی را هر ۲ تیم به نمایش گذاشتند و تماشاگران از تماشای این دیدار لذت بردند.

سرمربی تیم پرسپولیس اضافه کرد: به هر حال این بازی با نتیجه مساوی خاتمه یافت و ما باید خود را برای بازیهای آینده آماده کنیم زیرا در لیگ برتر همه بازیها سخت و تیم ها قدرتمند هستند.

گل محمدی در خصوص مهاجمان تیمش گفت: هر تیمی باید ۲ مهاجم خوب داشته باشد اما شرایط مالی اجازه نداد که ۲ مهاجم طراز اول را جذب کنیم و البته بازیکنان فعلی ما خوب هستند و باید بیشتر تلاش کنند تا از فرصت ها استفاده کنند.

وی در خصوص سئوال یکی از خبرمگاران مبنی به مصاحبه سخنگوی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: در فوتبال ما جایگاه ها تغییر کرده و این فرد بزرگتر از دهانش صحبت کرده و باید بداند که در خصوص تیم بزرگ پرسپولیس بای دمحترمانه صحبت کند.

تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و پرسپولیس عصر یکشنبه در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت این بازی با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت.

در جدول رده‌بندی این مسابقات و تا پایان هفته هشتم، تیم پرسپولیس با کسب ۱۶ امتیاز در رتبه دوم و تیم فوتبال ملوان بندرانزلی نیز با کسب ۱۲ امتیاز در مکان پنجم جدول رده‌بندی ۱۶ تیمی این رقابتها قرار دارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۰۰۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان