//
کدخبر: ۴۲۹۸۲۶ //
امیدوارم به فکر ساخت ورزشگاهی در شان مردم انزلی باشند؛

تارتار: بازی پرسپولیس هیچ فرقی با سایر مسابقات ندارد

مهدی تارتار می‌گوید بازیکنان ملوان انگیزه بالایی برای دیدار با پرسپولیس دارند.

تارتار: بازی پرسپولیس هیچ فرقی با سایر مسابقات ندارد
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس حضور یافت و به سوالات در خصوص این بازی پاسخ داد.

* صحبتهای اولیه؟

جا دارد قبل از شروع صحبتهایم درگذشت هوادار عزیزمان نیما نعیمی را تسلیت بگویم. امیدوارم خدا به مادر این عزیز از دست رفته و خانواده محترمش صبر بدهد. بازی با پرسپولیس هم برای ما سه امتیاز دارد اما حسن این بازی این است که بازیکنان خودشان انگیزه لازم را دارند، مصمم و با انرژی هستند که برای شادی هواداران و برد می‌جنگند. انشالله بتوانیم کم اشتباه باشیم.

* محروم یا مصدوم؟

خدا را شکر محروم نداریم اما چند بازیکن مصدوم هستند که شرایط‌شان امشب مشخص می‌شود‌.

* مشکلات داوری؟

داوران ما قشر مظلومی در این فوتبال هستند و هر اتفاقی که می‌افتد اعتراض به داوری هست. تمام این مشکلات به خاطر نبود سیستم ویدیویی است. حیف است با این همه استعداد که در داوری ایران هست، وی ای ار نباشد. وقتی می‌توانیم برای آسیا این سیستم را داشته باشیم، در لیگ برتر هم می‌توانیم.

* گروه داوری بازی فردا؟

آقای کاظمی هم از داوران خوب ماست. آقای کاظمی هم از داوران خوب ماست و مثل همه داوران انسان سالمی است. امیدوارم فردا روز خوب ایشان باشد و امیدوارم فردا روز خوب و کم اشتباه ایشان باشد.

* حضور هواداران در استادیوم؟

واقعا خیلی بد است که ظرفیت ورزشگاه ما خیلی کم است. می‌دانم مسئولان پیگیر هستند و روز گذشته من به آقای دنیا مالی گفتم که پیگیر ساخت یک استادیوم باشند. در عرض یک ساعت تمام بلیت ما به فروش رفت. من از هواداران تشکر دارم که می‌خواهند از تیم محبوب‌شان که ملوان است، حمایت کنند. ناراحتم برای هوادارانی که پیغام می‌دهند و می‌گویند بلیت گیرشان نیامده است. امیدوارم مسئولان هرچه زودتر به فکر ساخت ورزشگاهی باشند که در شان مردم انزلی باشد و به نیازهای هواداران ما پاسخ دهد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۹۸۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان