//
کدخبر: ۴۱۷۵۵۶ //

تارتار: سعی می‌کنیم یک امتیاز از استقلال بگیریم

سرمربی ملوان در نشست خبری پیش از بازی با استقلال به تمجید از تیم نکونام پرداخت.


تارتار: سعی می‌کنیم یک امتیاز از استقلال بگیریم
به گزارش فرتاک نیوز،

 مهدی تارتار، سرمربی ملوان پیش از دیدار این تیم مقابل استقلال در هفته دوم لیگ برتر گفت: مثل همه بازی‌های فصل جدید سخت است. تیم‌ها به هم باج نمی‌دهند. بحث هزینه‌ها و بودجه‌ها به کنار، تعداد بازیکنان خارجی زیاد شده و تیم‌ها سعی کردند بهترین‌ها را انتخاب کنند و کیفیت همه تیم‌ها بالا است. استقلال تیم قابل احترامی است و در هفته اول فوق العاده عمل کرد و در حال حاضر صدرنشین است. صنعت نفت هم بازی پایاپایی انجام داد و استقلال باهوش تر و باتجربه‌تر بود.

نکونام به تجربه لازم در مربیگری رسیده است

او با اشاره به نقش نکونام در مدیریت وضعیت استقلال اظهار کرد: نشان می‌دهد که نکونام به تجربه لازم رسیده است. با وجود حواشی پیرامون این تیم، استقلال در روز با نفت تیم یک‌دستی بود و نتیجه لازم را کسب کرد.

سعی می‌کنیم تک امتیاز را بگیریم

سرمربی ملوان که همراه با تیمش در هفته اول و در خانه مقابل ذوب آهن شکست خورد، افزود: با توجه به اینکه دیرتر از همه تمرینات را شروع کردیم، از نظر بدنی و فنی از همه تیم‌ها عقب هستیم و ۷۰ درصد تیم‌مان عوض شده و رفته رفته به شرایط مساعد می‌رسیم. فردا طرح و برنامه خاصی برای استقلال داریم. مدافعان کناری استقلال خیلی خوب به حمله اضافه می‌شوند و طرح خاصی برای بازی داریم و امیدوارم به اهداف خودمان برسیم و سعی می‌کنیم در وهله اول گلی نخوریم و تک امتیاز را بگیریم و اگر توانستیم برنده بازی شویم.

ادامه دارد...

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۷۵۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان