//
کدخبر: ۴۲۷۸۴۳ //

رمضانی: در انزلی همه تیم‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهیم

بازیکن جوان ملوان با ابراز شگفتی بابت جو هیجان انگیز انزلی، مدعی است که تیمش برای دستیابی به هدف و خوشحالی هوادارانش توان لازم را به کار خواهد گرفت.

رمضانی: در انزلی همه تیم‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهیم
به گزارش فرتاک نیوز،

علی رمضانی مهاجم جوان و رشتی ‎تیم ملوان بندر انزلی مدعی است که سفیدپوشان قادر خواهند بود با جوی که روی سکوهای استادیوم سیروس قایقران وجود دارد، در خانه هر حریفی را تحت تاثیر قرار دهند و به نتیجه مطلوب دست یابند.

این مهاجم تکنیکی در رابطه با نتایج درخشان هفته اخیر ملوان گفت: خداروشکر توانستیم نتیجه‌ی خوبی بگیریم با توجه به همدلی و رفاقتی که در تیم وجود دارد و هوادارانی که همه جوره  در هر شرایط جوی از تیم حمایت می‌کنند امیدواریم این موفقیت‌ها تداوم داشته باشند و بیشتر از این هواداران را خوشحال و راضی نگه داریم.

رمضانی با ابراز خوشنودی بابت همکاری با مهدی تارتار و توجه خاص این مربی به بازیکنان جوان گفت: ممنونم از آقای تارتار که من را به شاگردی قبول کردند. شاگرد ایشان بودن افتخاری برای بنده است و امیدوارم بتوانم با جلب رضایت آقای تارتار راه های موفقیت را هموار کنم تا آینده فوتبالی خوبی داشته باشم. قطعا توجه ویژه ایشان به بازیکنان جوان و ریسکی که همواره در توجه به بازیکنان جوان داشته، مسوولیت ما را سنگین خواهد کرد تا بهترین عملکرد را در سایه تدابیر و خواسته‎های ایشان برای رسیدن به نتیجه و پیشرفت دنبال کنیم.

ملوان بندر انزلی

شماره ۱۹ قوهای سپید که در رابطه با جو ورزشگاه و برقراری ارتباط با هواداران پرشور ملوان اینگونه واکنش نشان داد: این اولین باری است که در تیم پرهواداری مثل ملوان بازی می‌کنم .واقعا هواداران باتعصب و پرشوری دارند که تاا آخرین دقایق بازی تشویق می‌کنند و  حامی تیم هستند. این باعث افزایش روحیه و انرژی بازیکنان می‌شود و با این هوادار و جو قادر خواهیم بود در استادیوم خودمان هر حریفی را تحت تاثیر قرار داده و به نتیجه لازم تحت تدابیر کادرفنی دست پیدا کنیم. امیدوارم بتوانیم به نتایج خوبمان ادامه بدهیم و همیشه دل هوادران را شاد کنیم، زندگی آن ها با ملوان عجین شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۷۸۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان