//
کدخبر: ۴۲۶۹۵۹ //

میلاد باقری: گل زدن به نساجی یکی از بهترین لحظات زندگی‌ام بود/ می‌جنگیم تا بهترین رتبه را کسب کنیم

مدافع تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گلزنی برابر نساجی را یکی از بهترین لحظات زندگی ورزشی‌اش دانست.

میلاد باقری: گل زدن به نساجی یکی از بهترین لحظات زندگی‌ام بود/ می‌جنگیم تا بهترین رتبه را کسب کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

میلاد باقری، در مورد شروع خوب ملوان در لیگ امسال گفت: خوشبختانه تیم ما شرایط خوبی دارد. وقتی آقای تارتار این تیم را جمع کرد خیلی‌ها تصور نمی‌کردند لیگ را اینقدر خوب شروع کنیم، ولی خدا را شکر نتایج خوبی گرفتیم و تمام هدف ما این است که روند فعلی را ادامه دهیم. این نتایج با تلاش بچه‌ها، درایت کادر فنی و حمایت هواداران به دست آمده است و امیدوارم روند خوب‌مان را ادامه دهیم.

 

وی همچنین درباره اینکه ملوان قرار گرفتن در چه رتبه‌ای را هدف قرار داده است، یادآور شد: ما در لیگ امسال در مسیر سختی قرار داریم و همه بازی‌ها سختی‌های خاص خودش را دارد. لیگ ایران یک لیگ پیچیده و سخت است و چیزی را نمی‌توان پیش‌بینی کرد، ولی قطعاً می‌جنگیم تا در پایان لیگ بهترین رتبه را کسب کنیم. با حمایت هواداران حتی انجام کارهای سخت هم ممکن است و تلاش می‌کنیم نتایجی بگیریم که مردم انزلی را خوشحال کنیم.

باقری راجع به گل حساس و سه امتیازی‌اش در بازی با نساجی که در ثانیه‌هایی پایانی این بازی زده شد، تصریح کرد: ما در این بازی فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و در خانه دنبال برد بودیم. اگر سه امتیاز را نمی‌گرفتیم واقعاً حیف می‌شد و تا آخرین ثانیه دنبال برد بودیم. خوشبختانه در ثانیه‌های پایانی گل برتری را زدیم و جو ورزشگاه فوق‌العاده بود. باور کنید من به خاطر گلی که زدم خوشحال نبودم، بلکه بابت خوشحالی هواداران روی سکوها خوشحال بودم.

مدافع تیم فوتبال ملوان بندر انزلی همچنین اظهار داشت: وقتی گل زدم ورزشگاه منفجر شد و هیچ‌کس نمی‌دانست چه کاری باید انجام دهد. همه ما خوشحال بودیم و فرقی هم ندارد چه کسی گل بزند. برای ما موفقیت ملوان از هر چیزی مهمتر است و همه برای منافع تیم تلاش می‌کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۶۹۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان