//
کدخبر: ۳۶۴۰۵۴ //

باقری: هیچ‌کس انتظار نداشت ۳ گل بزنیم

مدافع نفت مسجدسلیمان معتقد است روند بردهای تیمش در این فصل ادامه پیدا می‌کند و جایگاه خوبی به دست می‌آورند.

باقری: هیچ‌کس انتظار نداشت ۳ گل بزنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

میلاد باقری درباره برتری پُر گل نفت مسجدسلیمان مقابل مس کرمان در هفته اول گفت: پس از آماده‌سازی خوبی که قبل از شروع لیگ داشتیم، مصمم بودیم که فصل را با برد خانگی شروع کنیم که خدا را شکر همین اتفاق افتاد و توانستیم با یک نمایش خوب سه امتیاز را بگیریم.

او ادامه داد: مس کرمان تیم سرسختی بود، اما تیم ما عملکرد بهتری داشت و احساسی بازی نکرد تا این برد را کسب کنیم. برنامه‌ریزی دقیقی برای این مسابقه داشتیم و آقا رضا(مهاجری) هم شناخت خیلی خوبی نسبت به مس کرمان داشتند که همه این مسائل به ما کمک کرد تا سه گل در این دیدار بزنیم. به نظرم کسی فکر نمی‌کرد شروع ما انقدر خوب باشد که سه گل بزنیم ولی ما به خودمان باور داشتیم.

مدافع با تجربه نفت MIS که روزهای خوبی در مس کرمان داشته و پس از حضور در این تیم راهی استقلال شده بود، در خصوص تقابل با باشگاه سابق خود، ابراز کرد: علاقه خاصی به مس دارم چون با این تیم به استقلال رسیدیم، اما فوتبال حرفه‌ای همین است و من باید با تمام وجودم برای موفقیت نفت تلاش می‌کردم. روزهای خوبی در کنار فرزاد حسین‌خانی که از دوستانم است، داشتم و امیدوارم در ادامه راه سربلند باشند.

 

باقری در خصوص شایعه گرفتن میزبانی از نفت در شهر مسجدسلیمان بخاطر نداشتن امکانات ازجمله فرودگاه و هتل اظهار کرد: خودمان هم بخاطر یک سری کمبودها واقعا اذیت می‌شویم، اما این دلیل نمی‌شود که حق مردم محروم مسجدسلیمان گرفته شود. چند تیم لیگ برتری دیگر هم در شهرهای خود فرودگاه ندارند و اینکه فقط به تیم ما گیر داده‌اند، جالب نیست.

او درباره تقابل با هوادار در هفته دوم لیگ برتر عنوان کرد: با تیم شایسته و قابل احترامی بازی داریم که در دیدار قبلی خود یک برد خوب داشته ولی ما بیشتر از هفته اول انگیزه داریم که در این مسابقه نتیجه بگیریم و با تمام وجودمان کار می‌کنیم تا دست پر زمین را ترک کنیم و امیدوارم به این خواسته خودمان برسیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۴۰۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان