//
کدخبر: ۴۲۷۱۰۰ //

واکنش مودریچ به نیمکت‌نشینی

ستاره کروات رئال مادرید به وضعیت خود در این تیم اعتراض کرد تا احتمال جدایی او جدی‌تر شود.


واکنش مودریچ به نیمکت‌نشینی
به گزارش فرتاک نیوز،

و به نقل از اسپورت، لوکا مودریچ روزهای خوبی را در رئال مادرید تجربه نمی‌کند. مودریچ در یک دهه حضورش در رئال مادرید همواره از بازیکنان کلیدی و تاثیرگذار تیم بوده و جایگاه ویژه‌ای هم در بین هواداران دارد.

فصل جاری برای مودریچ اصلا به خوبی پیش نرفته است. او جایگاه خود را در ترکیب اصلی از دست داده و کم‌تر فرصت بازی پیدا می‌کند و این باعث اعتراض او شده است.

مودریچ که در اردوی تیم ملی فوتبال کرواسی به سر می‌برد، در واکنش به نیمکت‌نشینی خود در رئال مادرید گفت: بدون شک شرایطم در رئال مادرید جدید است و پیش از این چنین وضعیتی را تجربه نکرده بودم. من در رئال مثل گذشته و آن‌گونه که دوست دارم بازی نمی‌کنم.

او ادامه داد: خودم شخصا دوست دارم که همیشه به میدان بروم. اصلا به دنبال استراحت کردن نیستم و همواره خواستار حضور در میدان بوده‌ام. اصلا دوست ندارم که نیمکت‌نشین و بیرون از زمین باشم. حتی اگر لازم باشد می‌توانم سه روز یک بار به میدان بروم و اصلا از نظر بدنی مشکلی ندارم.

مودریچ درباره اعتراض به نیمکت نشینی گفت: آنچه که در رئال اتفاق می‌افتد طبیعی است. من چنین موضوعی را به سادگی قبول کرده‌ام. باید خودم را از نظر روحی و روانی آماده این شرایط کنم. من باید وضعیت جدید را در رئال قبول کنم و با قدرت به کار خود ادامه دهم.

رئال مادرید در فصل جاری لالیگا عملکرد خوبی از خود نشان داده است و در ۹ بازی ۸ پیروزی کسب کرده و تنها یک شکست در کارنامه دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۷۱۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان