//
کدخبر: ۴۲۶۴۹۹ //
توپ گل شد اما کمک داور گفت ندیدم؛

تیکدری: اشتباهات داوری در آزادی عادی شده است

مهدی تیکدری می‌گوید توپ از خط دروازه پرسپولیس عبور کرد اما کمک داور این صحنه را ندید.

تیکدری: اشتباهات داوری در آزادی عادی شده است
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی تیکدری پس از شکست یک بر صفر گل‌گهر برابر پرسپولیس اظهار داشت: خیلی خوب بازی کردیم و موقعیت به پرسپولیس ندادیم. درست است که پرسپولیس در طول بازی بیشتر توپ را در اختیار داشت ولی با برنامه دفاع کردیم و گل مساوی را هم زدیم. کمک داور می‌گفت من ندیدم اما صد درصد گل شده بود و بازی می‌توانست مساوی شود اما نشد. فوتبال است و این اشتباهات پیش می‌آید.

او در ادامه گفت: در ورزشگاه آزادی این اشتباهات برای ما عادی شده است. چه اعتراضی کنیم؟ سال قبل مصاحبه تند کردیم اما با مصاحبه چیزی ارست نمی‌شود. اینکه به داوری اعتراض کنیم هم اشتباه است.

بازیکن گل‌گهر افزود: انشاالله هر چه زودتر شرایط برای VAR مهیا شود، چون واقعا حیف است. ما و حتی تیم پرسپولیس زحمت می‌کشیم. ما الان سانتر کردیم و توپ گل شد اما گل را نمی‌گیرند و کمک داور می‌گوید من ندیدم. من الان چه بگویم؟ امیدوارم هر چه زودتر فراهم شود، چون دو تیم ۹۰ دقیقه زحمت می‌کشند اما زحمات یک تیم به هدر می‌رود.

او در پایان با اشاره به تعطیلات لیگ برتر عنوان کرد: حدود یک ماه بعد دوباره بازی داریم و برای بازی یک ماه آینده تمرین می‌کنیم. امیدوارم هر چه زودتر برنامه‌ریزی لیگ هم درست شد. در‌ تمام دنیا هر ۳-۴ روز بازی برگزار می‌شود. بالاخره ما هم اذیت می‌شویم و شاید در طول فصل پنج بار بدنسازی کنیم. امیدوارم هر چه زودتر برنامه‌ریزی درست شود و ما هم در شرایط بازی باشیم. واقعا از ۲۰-۳۰ روز بازی خیلی سخت است.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۶۴۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان