//
کدخبر: ۴۲۵۷۲۹ //

سرمربی تراکتور: شرایط عجیبی داریم و فدراسیون فوتبال باید فکری به حال لیگ کند

سرمربی تیم تراکتور تبریز به انتقاد از برنامه ریزی مسابقات لیگ برتر پرداخت.

 سرمربی تراکتور: شرایط عجیبی داریم و فدراسیون فوتبال باید فکری به حال لیگ کند
به گزارش فرتاک نیوز،

پاکو خمز در نشست خبری پیش از بازی مقابل آلومینیوم اراک، اظهار داشت: می‌خواهیم خودمان را با این شرایط لیگ برتر وفق دهیم. یک بازی انجام می‌دهیم و سپس مسابقات چندین هفته تعطیل می‌شود. این نوع رقابت، درست نیست و با شرایط عجیبی رو به رو هستیم. سعی می‌کنیم خودمان را آماده نگه داریم.

وی افزود: با نهایت احترام از فدراسیون فوتبال درخواست دارم فکری به حال لیگ کند و بازی‌ها پشت سر هم برگزار شوند. مسابقات هیچ کجا در این حد تعطیل نمی‌شوند.

سرمربی تراکتور با اشاره به تعطیلی دوباره لیگ برتر بعد از بازی مقابل آلومینیوم اراک، گفت: بعد از دیدار فردا، چند جلسه تمرین می‌کنیم و پس از چند روز استراحت، دور جدید تمرینات را برای حفظ آمادگی آغاز خواهیم کرد. شرایط برای تمامی تیم‌ها یکسان است ولی تعطیلی‌های مکرر به نفع تیم‌ها و فوتبال نیست.

وی با بیان اینکه حفظ آمادگی در این شرایط سخت است، عنوان کرد: بار دیگر از فدراسیون می‌خواهم درباره تعطیلی‌ها‌ چاره‌اندیشی کند و بازی‌ها پشت سر هم برگزار شوند. از سوی دیگر تاکنون تنها 2 بازی در داخل خانه انجام داده‌ایم. هواداران از ما انتظار دارند و دوری از آن‌ها به نفع‌ ما نیست.

خمز در خصوص شناختش از حریف، گفت: آلومینیوم رقیب سرسختی است. فصل را خوب شروع کرده، تیم جنگنده و دونده‌ای است که به خوبی در دفاع جمع می‌شوند. بازیکنانم به خوبی تمرین کرده‌اند و به آن‌ها اعتماد دارم. قطعاً بازی خوبی انجام خواهیم داد و کاملا آماده هستیم. باید خوب بازی کرده و سخت تلاش کنیم.

وی درمورد مصدومان تیمش، اظهار داشت: سید محمد حسینی و شکیب‌خو مصدوم هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۵۷۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان