//
کدخبر: ۴۱۷۹۷۱ //

خمز غر زد، تراکتور مهاجم جذب می‌کند

تراکتور به دنبال جذب یک مهاجم نوک ایرانی در روزهای باقی مانده نقل‌وانتقالات است.

خمز غر زد، تراکتور مهاجم جذب می‌کند
به گزارش فرتاک نیوز،

اگرچه هوشنگ نصیرزاده و‌ سایر مدیران تراکتور بارها و بارها مدعی شده‌اند جذب تمامی نفرات با نظر پاکو خمز بوده ولی این سرمربی بدون رودربایستی چندین بار اعلام کرده که نقل‌وانتقالات تیمش چیزی نبوده که نظر صد در صدی وی را جلب کند. از جمله مهم‌ترین انتقادات سرمربی اسپانیایی، نداشتن مهاجم هدف بوده و وی معتقد است امیرحسین حسین‌زاده و عارف رستمی بازیکنانی نیستند که بتوانند در این پست بازی کنند.

در همین راستا مدیران تراکتور برای جلب رضایت پاکو خمز به دنبال جذب یک مهاجم در روزهای پایانی پنجره تابستانی هستند. از آن‌جایی که لیست بزرگسال تراکتور باتوجه به فسخ قرارداد حامد پاکدل یک جای خالی دارد و تی‌تی‌ها با جدایی علی شجاعی می‌توانند یک سهمیه خرید لیگ برتری دیگر داشته باشند، اضافه کردن یک بازیکن جدید ایرانی مشکلی برای این تیم نخواهد داشت.

اما گزینه‌های سرخ‌پوشان برای این امر، دو مهاجم پرسپولیسی هستند. عیسی آل‌ کثیر که همچنان نتوانسته قرارداد خود با سپاهان را ثبت کند، ایده‌آل‌ترین گزینه قرمزهاست. با این حال روابط شکرآب سپاهان و تراکتور احتمال رخ دادن این انتقال را کمی سخت می‌کند ولی باتوجه به علاقه مدیران تبریزی به مهاجم سابق پرسپولیس، وی همچنان یکی از گزینه‌های این تیم است.

گزینه بعدی یک مهاجم پرسپولیسی دیگر است. مهدی عبدی مهاجم قائمشهری سرخ‌های پایتخت که گفته می‌شود به دلیل علاقه به بازی بیشتر دوست دارد برای فصل جاری تهران را ترک کند. البته این اتفاق منجر به خالی شدن یک سهمیه بزرگسال از لیست پرسپولیس هم خواهد شد و به همین دلیل گل‌محمدی با این درخواست مشکلی ندارد. عبدی از تیم شهر خود یعنی نساجی هم پیشنهاد دارد ولی گفته می‌شود پرسپولیسی‌ها به جدایی قرضی وی رضایت خواهند داد که تراکتور با این موضوع مشکلی ندارد.

شنیده می‌شود مهدی عبدی امروز به باشگاه پرسپولیس خواهد رفت تا پیرامون جدایی خود با رضا درویش صحبت کند. باتوجه به قرارداد سه ساله مهاجم قائمشهری با سرخ‌های پایتخت، هم خود وی و هم باشگاه پرسپولیس علاقه‌مند به جدایی قرضی عبدی هستند و درنهایت باید دید در جلسه امروز چه خواهد شد؟

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۷۹۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان