//
کدخبر: ۴۲۵۳۹۱ //

احتمال محرومیت بازیکن لیورپول تنها به خاطر یک جمله!

اتحادیه فوتبال انگلیس ممکن است هافبک آرژانتینی لیورپول را به دلیل یک پیام در شبکه‌های اجتماعی محروم کند.


احتمال محرومیت بازیکن لیورپول تنها به خاطر یک جمله!
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از اسپورت، لیورپول در هفته هفتم لیگ برتر انگلیس به مصاف تاتنهام رفت. این بازی جنجالی در نهایت با پیروزی دو بر یک تاتنهام به پایان رسید. این بازی چند صحنه مشکوک داوری داشت؛ به ویژه گل صحیح لیورپول که با وجود VAR مردود اعلام شد.

لیورپول این بازی را ۹ نفره به پایان رساند و گل لوئیز دیاز که می‌توانست قرمزها را پیش بیاندازد، به اشتباه مردود اعلام شد. پس از بازی، کریستین رومرو، مدافع تاتنهام، پستی را منتشر کرد که زیر آن مک‌آلیستر نوشت: «با ۱۲ بازیکن طبیعی است.» رومرو به‌سرعت واکنش نشان داد و نوشت: «برو خانه‌ات گریه کن!» مک‌آلیستر بعداا نظرش را حذف کرد.

اتحادیه فوتبال انگلیس ممکن است این هافبک آرژانتینی را به دلیل زیر سوال بردن داور مسابقه در این پیامش در شبکه‌های اجتماعی محروم کند. لیورپول نیز پس از دریافت بیش از پنج کارت زرد در یک مسابقه ممکن است از سوی اتحادیه فوتبال جریمه شود.

البته کمیته داوران فوتبال انگلیس پس از صحنه جنجالی در بازی لیورپول و تاتنهام بیانیه‌ای را صادر و از باشگاه لیورپول عذرخواهی کرد.

یورگن کلوپ پس از شکست لیورپول ۹ نفره مقابل تاتنهام گفت: به عمرم بازی‌ ناعادلانه‌تری از بازی امروز ندیده بودم.

لیورپول با پیروزی در این بازی می‌توانست با توجه به شکست منچسترسیتی به صدر جدول رده‌بندی صعود کند اما اکنون با ۱۶ امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی جای دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۵۳۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان