//
کدخبر: ۴۲۴۴۰۵ //
اتفاقی که برای علی آقا در خوزستان افتاد، فنی نبود؛

بیرانوند: با منصوریان توی دعوا بروی، بازنده‌ای!

حمایت علیرضا بیرانوند از منصوریان و افشای برخی مکالمات بین این دو توسط علی بیرو، نشان می‌دهد که رابطه‌ای صمیمانه بین او و مربی سابقش برقرار است.

بیرانوند: با منصوریان توی دعوا بروی، بازنده‌ای!
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا بیرانوند، گلر شماره یک تیم‌های ملی ایران و پرسپولیس، شب گذشته به عنوان مهمان ویژه در برنامه فوتبال برتر حاضر شد و صحبت‌های قابل توجه و گاها با نمکی را به زبان آورد.

در یکی از آیتم‌های پایانی برنامه، محمدحسین میثاقی با نمایش دادن عکس‌هایی، از بیرانوند درخواست داشت تا در خصوص مربی‌های سابق خود، اظهارنظر داشته باشد. یکی از این مربیان، علیرضا منصوریان بود که سابقه همکاری با دروازه‌بان فعلی پرسپولیس را در باشگاه نفت تهران دارد. با این حال بیرانوند، نظرات جالب توجهی را درباره این مربی به زبان آورد که علاوه بر دارا بودن جنبه طنز، حمایت تمام قدی را هم در دل خود داشت.

او پس از دیدن عکس خود و منصوریان گفت: «آقای منصوریان یک مربی خیلی دوست داشتنی اما لجباز هست! اگر با شما توی دعوا برود، بازنده‌ای. هیچ راهی هم ندارد. من چندین بازی، بازنده شدم و من را اذیت کرد. اما واقعا دوستش دارم و خودش هم این را می‌داند.»

بیرانوند در ادامه از مکالمه با نمک بین خودش و علی منصور پرده برداشت و گفت: « همیشه به زنگ می‌زند، می‌گوید دراز کجایی؟ (خنده بلند بیرانوند و میثاقی در سالن). ان‌شالله که هر کجا هست موفق باشد.»

وی در ادامه به اتفاقات رخ داده برای منصوریان در باشگاه فولاد اشاره کرد و گفت: « اتفاقی که برای علی آقا در خوزستان افتاد، فنی نبود و همه مردم این موضوع را می‌دانند. یک اتفاقی بود که از قبل رخ داد و به قول معروف فضا برای ایشان مناسب نبود. اما علی آقا ثابت کرده است که هر باشگاهی رفته، به نظرم بهترین نتایج را کسب کرده و امیدوارم دوباره بتواند یک تیم خیلی خوب درست کند.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۴۴۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان