//
کدخبر: ۴۲۴۰۴۸ //

اشتیاق خرید جدید رئال: بگویید چطور ستاره شوم!

تونی کروس، ستاره رئال مادرید، روحیه یادگیری و عزم آردا گولر برای درخشش در این تیم را تحسین کرد.

اشتیاق خرید جدید رئال: بگویید چطور ستاره شوم!
به گزارش فرتاک نیوز،

 گولر یکی از بازیکنانی بود که بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی در فکر جذب او در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان امسال بودند.

با این حال، این رئال مادرید بود که در رقابت با این باشگاه‌ها و خصوصا بارسلونا که در یک قدمی به خدمت گرفتن این بازیکن بود، توانست او را به تیمش اضافه کند تا به آینده درخشانش بسیار امیدوار باشد.

هرچند او خیلی زود دچار مصدومیت شد و هنوز نتوانسته در ترکیب رئال مادرید در فصل جدید به میدان برود اما به نظر می‌رسد که همین حالا هم توجه بازیکنان بزرگ و کلیدی رئال را جلب کرده است.

کروس با تحسین عملکرد و روحیه این ستاره جوان گفت:« او یکی از استعدادهایی است که مدام در حال سوال کردن است و همیشه می‌پرسد که چطور باید کارها را انجام دهد تا بتواند به بازیکن بزرگ و درخشانی تبدیل شود.

آردا گولر

او همیشه به دنبال توصیه و راهنمایی گرفتن از ما است. بازیکنان 18 ساله زیادی وجود دارد که فکر می‌کنند به حدی خوب هستند که به هیچ وجه نیازی به توصیه کسی ندارند اما آردا ذهنیت یادگیری و روحیه این کار را دارد و این اتفاق بسیار خوبی برای او است.»

گولر در حال حاضر روند درمانش را طی می‌کند و انتظار می‌رود که به زودی بتواند برای اولین بار تجربه بازی با پیراهن رئال را داشته باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۴۰۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان