//
کدخبر: ۴۱۱۲۱۸ //

بهترین پاسور دنیا: کسی به گرد پای مهندس رئال نمی‌رسد

با انتشار آمار فنی دقیق فصل گذشته رئال مادرید اهمیت تونی کروس در خط میانی این تیم بیش از پیش مشخص شد.

بهترین پاسور دنیا: کسی به گرد پای مهندس رئال نمی‌رسد
به گزارش فرتاک نیوز،

تنها نگاه کردن به بازی‌های تونی کروس با پیراهن رئال مادرید کافی است تا بتوان دریافت او یکی از بهترین پاسورهای دنیای فوتبال است.

انتشار آمار فنی دقیق فصل گذشته رئال مادرید نه تنها این را اثبات کرد بلکه نشان داد این ستاره آلمانی در خط میانی رئال آماری خارق‌العاده به ثبت رسانده که بعید است به این زودی‌ کسی بتواند به آن نزدیک بشود.

هواداران رئال به خاطر خلاقیت ستاره آلمانی‌شان در بازی‌سازی و پاس‌های دقیق او کروس را با لقب مهندس می‌شناسند. آمار منتشر شده نشان می‌دهد کروس فصل گذشته زمانی که پاس بلند ارسال کرده نرخ موفقیت 96.4 درصد را ثبت کرده و در ارسال پاس‌های کوتاه نرخ موفقیت او 85.8 درصد بوده است.

کروس تعداد بسیار زیادی پاس به نام خود ثبت کرده که سهم پاس‌های بلند کمی بیشتر از پاس‌های کوتاه است. از 2206 پاس بلند او بیشتر از 94 درصد با دقت به هدف رسید و از 2001 پاس کوتاه او هم نزدیک به 86 درصد پاس‌ها صحیح بود.

1877091

اما درخشان‌ترین آمار این ستاره آلمانی در فصل گذشته آمار تعداد لمس توپ در یک بازی است. تونی کروس فصل گذشته در دیدار رئال با سویا که در ماه مه برگزار شد تنها در یک مسابقه 148 لمس توپ داشت که آماری خارق‌العاده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۱۲۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان