//
کدخبر: ۴۲۳۹۳ //

احمدی برای ششمین‌بار رئیس انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران شد

احمدی برای ششمین‌بار رئیس انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران شد

دکتر عبدالحمید احمدی برای ششمین‌بار رئیس انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران شد.

به گزارش -فرتاک‌نیوز: انتخابات انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران روز پنج‌شنبه، 15 تیر 1396، باحضور 342 عضو در آکادمی المپیک برگزار شد و در پایان میثم زمان‌آبادی، محمود عبداللهی، رضا خسروی، فرشاد عباسی، عبدالحمید احمدی، خانم  آزاده پیراکوه، محسن جعفری، هیوا یوسفی و ابوالفضل امان‌اله با کسب بیشترین آرا به عنوان 9 عضو جدید ششمین دوره هیئت رئیسه انتخاب شدند. علی رئیسی نیز به عنوان بازرس انجمن از اعضا رای اعتماد گرفت.

نخستین نشست اعضای جدید هیئت رئیسه انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران در منزل مرحوم عطاءاله بهمنش تشکیل شد.

ShowImajpg

این نشست باحضور آقایان؛ دکتر عبد‌الحمید احمدی، میثم زمان‌آبادی، علی رییسی، رضا خسروی، فرشاد عباسی، محسن جعفری، محمود عبدالهی، ابوالفضل امان‌اله، هیوا یوسفی و خانم آزاده پیراکوه در حضور جهانگیر کوثری و غلامعلی پیرایرانی از پیشکسوتان ورزشی‌نویس و عضو این انجمن برای دیدار از خانواده مرحوم بهمنش در منزل آن مرحوم تشکیل شد.

در این نشست از ویژگی‌های مرحوم بهمنش و شخصیت حرفه‌ای و رسانه‌ای این مفسر ورزشی  نکاتی از سوی اعضای هیئت رئیسه بیان شد و همسر ایشان نیز خاطراتی را از عطاءاله بهمنش بازگو کردند؛ و در نهایت با استماع پیشنهادات هیئت رئیسه جدید درباره بزرگداشت ایشان، تصمیم گرفته شد تا آثار مرحوم بهمنش در موزه ورزش و کتابخانه ملی جمع‌آوری شود.

در ادامه نیز اعضای حاضر بر فعالیت همراه با صداقت، صراحت و پاکدستی در عرصه رسانه تاکید کردند  و سپس نخستین نشست اعضای جدید هیئت رئیسه انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران در منزال مرحوم بهمنش به پایان رسید.

 اما انتخاب تعدادی از ارکان، تعداد جلسات در ماه و بررسی اولویت طرح‌های پیشنهادی، ازجمله موضوع‌های مورد بحث در دومین نشست اعضای جدید هیئت رئیسه انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران بود.

ShowImage.aspx

این نشست هم  باحضور کلیه اعضای اصلی ششمین اعضای جدید هیئت رئیسه انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران از ساعت 18 الی 21، روز دوشنبه، 26 تیرماه، در دفتر انجمن ورزشی‌نویسان ایران تشکیل شد.

در این نشست نیز  آقایان؛ عبدالحمید احمدی و  میثم زمان‌آبادی به عنوان رییس و دبیرکل دور پنجم هیئت رئیسه، به اعضای جدید و استماع گزارش کلی از نحوه‌ی شروع فعالیت‌ها در انجمن؛ تعداد جلسات هیئت رئیسه در ماه و تصمیم‌گیری درباره آن، جزییات شکل‌گیری شعبات جدید استانی انجمن و ضرورت حضور اعضای هیئت رئیسه در این فرآیندها، مورد بررسی قرار گرفت. 

سپس با اعلام آمادگی اعضا برای هر یک از پست‌های ریاست، نایب رییسی اول، نایب رییسی دوم، دبیرکلی و خزانه‌داری انتخابت هیئت رئیسه ششم هم برگزارد شد که در پایان آقایان دکتر عبدالحمید احمدی با 9 رای رئیس انجمن شد، میثم زمان‌آبادی با 9 رای  نایب رییسی اول انتخاب شد و فرشاد عباسی با 9 رای خزانه‌دار ششمین دوره انجمن شد.

هرچند که تصمیم‌گیری برای پست‌های نایب رییس دوم و دبیرکلی به دلیل طولانی شدن زمان جلسه به جلسه بعد موکول شد. 

انتخاب دو رکن دیگر از ارکان هیئت رییسه موضوع مورد بحث در سومین جلسه‌ی اعضای جدید هیئت رئیسه انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران بود.

Show.aspx

این جلسه هم باحضور کلیه اعضای اصلی ششمین هیئت رئیسه منتخب انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی‌ ایران، آقایان دکترعبدالحمید احمدی، میثم زمان‌آبادی، محمود عبدالهی، ابوالفضل امان‌اله، فرشاد عباسی، هیوا یوسفی، رضا خسروی، محسن جعفری، خانم آزاده پیراکوه و علی رییسی به عنوان بازرس انجمن از ساعت 18 الی 20 در دفتر انجمن ورزشی نویسان ایران تشکیل شد.

در پایان این نشست آقای محمود عبدالهی با 8 رای به عنوان دبیرکل و آقای رضا خسروی با 5 رای به عنوان نایب رییس دوم انجمن در دوره ششم برگزیده شدند.

دبیرسرویس ورزشی فرتاک‌نیوز به دکتر عبدالحمید احمدی، آقای میثم زمان‌آبادی و آقای محمود عبدالهی و سایر اعضای هیئت رئیسه این انجمن صمیمانه تبریک عرض می‌نماید و آرزوی موفقیت روز افزون برای این مردان بزرگ و زحمتکش عرصه قلم و ورزش را دارد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۳۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان