//
کدخبر: ۴۲۳۷۴۱ //

غرامت بایرن به ناگلزمان: بگیر و فقط برو!

باشگاه بایرن مونیخ حاضر شده مبلغی را به یولیان ناگلزمان پرداخت کند تا او حاضر به فسخ قرارداد و قبول هدایت تیم ملی آلمان شود.

غرامت بایرن به ناگلزمان: بگیر و فقط برو!
به گزارش فرتاک نیوز،

مذاکرات فدراسیون فوتبال آلمان با ناگلزمان به نتیجه نهایی رسیده و او قرار است به زودی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی این کشور معرفی شود.

بسیاری از رسانه‌های آلمانی و منابع نزدیک به فدراسیون فوتبال آلمان پیش از این مدعی شده بودند که او گزینه اصلی برای جانشینی هانسی فلیک است و در نهایت هم این شایعه در آستانه تبدیل شدن به واقعیت است.

مشکل اصلی اینجا بود که این مربی جوان پس از اخراج شدن از بایرن در چند هفته پایانی فصل گذشته همچنان دستمزدش را از این باشگاه دریافت می‌کرد و رضایت مدیران این باشگاه برای حضور او روی نیمکت آلمان لازم بود.

از سوی دیگر تفاوت دستمزد دریافتی ناگلزمان از بایرن مونیخ و دستمزد پیشنهادی فدراسیون فوتبال آلمان ممکن بود دردسرساز شود. او قرار است 3.6 میلیون یورو تا 9 ماه آینده در راس تیم ملی آلمان دریافت کند و حالا بایرن آماده شده مبلغی را به عنوان غرامت به او پرداخت کند.

آنها قصد دارند مبلغ یک تا 1.5 میلیون یورو را به عنوان غرامت به این مربی پرداخت کنند و این در حالی است که او اجازه خواهد داشت به صورت رایگان به آلمان ملحق شود و این باشگاه هیچ مبلغی را از فدراسیون فوتبال آلمان دریافت نخواهد کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۳۷۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان