//
کدخبر: ۴۲۳۴۴۴ //

یحیی میلاد سرلک را عامل باخت پرسپولیس می داند؟

النصر فوق‌‌ستاره‌های زیادی دارد و ما با این امکانات ضعیف بخواهیم خودمان را برنده بدانیم انتظار زیاد درستی نیست

یحیی میلاد سرلک را عامل باخت پرسپولیس می داند؟
به گزارش فرتاک نیوز،

سرمربی پرسپولیس مصاحبه مطبوعاتی مفصلی پس از شکست امشب مقابل النصر عربستان داشت. به گفته او برنامه‌های تیم با اخراج و مصدومیت ترابی کاملا به هم خورده است.

صحبتهای یحیی را با هم مرور کنیم:

نگاه کلی : بازی تحت تأثیر اتفاقاتی خیلی بد برای ما بود، هم مصدومیت مهدی ترابی در دقیقه ۵ و سپس اخراج میلاد سرلک. گل اول که یک گل به خودی بود، می‌توانست گل نشود. در هر صورت مقابل تیم باکیفیتی بازی کردیم. اگر یکی از این اتفاقات نمی‌افتاد و به ویژه ۱۰ نفره نمی‌شدیم این نتیجه رقم نمی‌خورد.

اخراج سرلک: نیمه دوم را خوب شروع کردیم، ولی اخراجی بچگانه کار دست‌مان داد و نتیجه را واگذار کردیم. به تیم خوب النصر تبریک می‌گویم. بالاخره اینگونه بازی‌های بزرگ باعث می‌شود نقاط ضعف‌مان را بیشتر پیدا کنیم و برای دیدارهای بعدی قوی‌تر شویم. اگر این اتفاقات نمی‌افتاد فکر نمی‌کنم این نتیجه رقم نمی‌خورد. زمین هم آنقدر خراب بود که هر دو تیم را تحت تأثیر خودش قرار داده بود و آن کیفیت فنی که دو تیم باید به نمایش بگذارند، در این زمین برآورده نشد. متأسفانه نتیجه را واگذار کردیم، ولی چیزی که اهمیت دارد این است که ریکاوری ذهنی و بدنی خوبی داشته باشیم و خودمان را برای دیدارهای بعدی آماده کنیم.

ستاره‌های النصر : آنها جز رونالدو بازیکنان تأثیرگذاری دیگری نیز داشتند، خصوصاً در فاز حمله. اینطور نبود که تمام ذهن‌مان معطوف خنثی کردن رونالدو باشد. النصر هافبک‌های کناری و میانی باکیفیتی داشت و هر لحظه خطرناک بودند. در نیمه اول که بازی بدون گل به پایان رسید، نتیجه خوبی بود. نیمه دوم را هم خوب شروع کردیم و صحبتی که در رختکن کرده بودیم فقط می‌خواستیم بازی را ببریم، ولی این اتفاقات افتاد و کارمان را سخت کرد.

وضعیت ورزشگاه آزادی: ورزشگاه آزادی یکی از بهترین ورزشگاه‌های ایران بود، ولی الان ببینید به چه روزی افتاده است. چنین بازی‌هایی نقطه ضعف‌مان را نشان می‌دهد و شاید تلنگری برای مسئولانی باشد که در فوتبال ما تصمیم‌گیرنده هستند. امیدوارم به خودشان بیایند و بدانند چقدر در بحث سخت‌افزاری و ساختاری مشکلات زیادی داریم. البته صحبتی که وزیر ورزش و جوانان درباره ساخت استادیوم جدید کرد باعث آبروداری از فوتبال کشورمان می‌شود. امیدوارم این صحبت‌ها عملی شود تا استادیوم آبرومندی برای مردم و فوتبال‌مان داشته باشیم.

عدم آمادگی بازیکنان پرسپولیس برای دیدار برابر النصر: ما مقابل تیمی معمولی بازی نداشتیم. النصر یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در آسیاست. این تیم فوق‌‌ستاره‌های زیادی دارد و ما با این امکانات ضعیف بخواهیم خودمان را برنده بدانیم انتظار زیاد درستی نیست. اگر اتفاقاتی که اشاره کردم برای حریف می‌افتاد ما برنده بازی می‌شدیم. برابر تیم باکیفیت و بازیکنان فوق‌العاده بازی کردیم، تیمی که سه روز پیش بازی کرده بود و خیلی‌ها فکر می‌کردند آنها خسته هستند و روز گذشته نیز تمرین نکرده بودند، اما نحوه بازی‌شان نشان‌دهنده کیفیت‌شان بود.

تاثیر قوانین روی قدرت تیمهای ایرانی: ما با توجه به امکانات‌مان و وضعیتی که داریم سعی کردیم خودمان را آماده این بازی کنیم. نمی‌گویم توان‌مان همین بود، اما دوست داشتم در زمین خوب بازی می‌کردیم و این اتفاقات (مصدومیت ترابی و اخراج سرلک) نمی‌افتاد. در هر صورت تصمیماتی که برای فوتبال ما گرفته شده است، محدودیت‌های زیادی برای باشگاه‌های حاضر در آسیا ایجاد می‌کند. این محدودیت‌ها کار را برای مربیان و باشگاه‌ها سخت کرده است. مشکلات دیگری نیز وجود دارد که نمی‌توانم درباره آنها صحبت کنم. بازیکنان تلاش خود را کردند و انرژی‌شان را گذاشتند، ولی امروز روزی نبود که بتوانیم برنده شویم. این هم به خاطر حوادث بازی بود.

آخرین وضعیت مصدومیت مهدی ترابی: ترابی یکی از بازیکنان تأثیرگذار تیم است. این اتفاقی که برای او افتاد شوک منفی برای پرسپولیس بود. مصدومیت در شروع بازی بود و نمی‌دانم مصدومیتش تا چه اندازه است و فکر کنم یک هفته کار دارد تا تمریناتش را شروع کند.

عدم واریزی بخشی از مطالبات بازیکنان از سوی باشگاه پرسپولیس: اینجا جایی نیست که درباره بحث‌های مالی صحبت کنیم. سعی می‌کنیم برخی چیزها را با توجه به شرایط کنفرانس در بازی‌های آسیایی مطرح نکنیم.

حضوررونالدو در ایران: در اینکه رونالدو بازیکن افسانه‌ای و یکی از نوادر فوتبال است، شکی نیست. استقبالی که از رونالدو شد نشان‌دهنده عشق و علاقه جوان‌های ایرانی نسبت به فوتبال و شخص رونالدوست. نمی‌خواهم زیاد نسبت به استقبالی که شد، منفی فکر کنم. اگر روی قسمت دیگر قضیه را نگاه کنیم، این مسائل باعث می‌شود جوان‌های ما انگیزه زیادی پیدا کرده و به فوتبال علاقه پیدا کنند و استعدادشان کشف شود. این اتفاق خوب است و باید از حضور رونالدو در کشورمان به شکلی نگاه کنیم که مثبت باشد. جوان‌های ما لایق امکانات بهتری هستند و فوتبال ما سزاوار امکانات بهتری است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۳۴۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان