//
کدخبر: ۴۲۲۸۹۶ //

آخرین وضعیت پرسپولیس و یحیی پیش از دیدار با النصر

فقط دو روز تا بازی فوق‌العاده حساس پرسپولیس مقابل النصر مانده است و باشگاه همچنان به تعهدات خود در قبال بازیکنان عمل نکرده است.

آخرین وضعیت پرسپولیس و یحیی پیش از دیدار با النصر
به گزارش فرتاک نیوز،

توپ‌های لیگ قهرمانان چند روزی است در تمرینات این تیم دیده می‌شود و همه هواداران در فضای مجازی و البته رسانه‌ها درباره این مسابقه حرف می‌زنند. بخش مهمی از صحبت‌ها پیرامون این بازی البته درباره حضور کریستیانو رونالدو در تهران مطرح شده و اینکه در ۳۶ ساعتی که او و تیمش در تهران حضور دارند چه اتفاقی قرار است رخ دهد و چند نفر دوست دارند هر طور شده یک عکس یادگاری با این فوق ستاره داشته باشند.

در اتمسفر تیم پرسپولیس اما هیچ‌کس از النصر و ستاره‌هایش حرف نمی‌زند و روال کار کاملاً طبیعی دنبال می‌شود. البته جلسه آنالیز حریف عربستانی دو روز قبل برگزار شد و حتماً برنامه‌هایی برای موفقیت و پیروزی در این مسابقه وجود دارد اما در تیم پرسپولیس نه کادر فنی نه بازیکنان این تیم را به اندازه‌ای که در رسانه‌ها و فضای مجازی بزرگ و بولد شده برای خودشان بزرگ نکرده‌اند.

بازیکنان پرسپولیس در فاصله پنج روز مانده به این بازی طی استوری‌های مشترک از کم‌کاری باشگاه در جهت پرداخت حق آنها گلایه کردند اما این گلایه هم تند و تیز نبود. بازیکنان که هنوز آپشن‌های فصل قبل‌شان را نگرفته‌اند با اشاره به اینکه فصل قبل همه جام‌ها را گرفته و فصلی رویایی داشتند از مدیریت باشگاه گله کردند که با بدعهدی‌های مکرر باعث ایجاد فضای بی‌اعتمادی بین تیم و باشگاه شده‌اند که این موضوع به همه ارکان باشگاه لطمه خواهد زد. بازیکنان در انتهای این مطلب از مدیریت باشگاه خواسته بودند نسبت به حل مشکلات اعضای تیم اهتمام بیشتری داشته باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۲۸۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان