//
کدخبر: ۴۲۳۳۹۸ //
رفیق صمیمی کیلیان هوایش را دارد

توپ طلا باید به امباپه برسد نه مسی و هالند!

اشرف حکیمی، ستاره مراکشی پی‌اس‌جی، می‌گوید کیلیان امباپه بیشتر از لیونل مسی و ارلینگ هالند شایسته دریافت توپ طلای 2023 است.

توپ طلا باید به امباپه برسد نه مسی و هالند!
به گزارش فرتاک نیوز،

اشرف حکیمی و کیلیان امباپه دیشب ستاره‌های اصلی اولین شب پاری سن ژرمن در فصل جدید چمپیونزلیگ بودند و در جریان پیروزی 2-0 تیم‌شان مقابل دورتموند هر کدام یک گل به ثمر رساندند.

حکیمی و امباپه علاوه بر هم‌تیمی بودن رفقایی صمیمی هستند و اغلب وقتهای آزادشان را هم با یکدیگر سپری می‌کنند. اشرف حکیمی که دیشب یک گل زیبا برای پی‌اس‌جی به ثمر رساند به ستایش از کیلیان امباپه پرداخته و می‌گوید او بیشتر از لیونل مسی و ارلینگ هالند شایسته توپ طلای 2023 است.

توپ طلا باید به امباپه برسد نه مسی و هالند!

ستاره مراکشی پی‌اس‌جی در گفتگو با بی‌این اسپورتس گفت:" با توجه به عملکردی که کیلیان سال گذشته داشت من شک ندارم که او شایسته دریافت توپ طلا است. امباپه فوتبالیست خیلی بزرگی است و واقعا امیدوارم امسال به توپ طلا برسد".

این صحبتهای حکیمی در حالی مطرح می‌شود که شواهد نشان می‌دهد در حال حاضر لیونل مسی شانس بیشتری برای دریافت توپ طلا دارد. او که با هفت توپ طلا از این حیث رکورددار است چند ماه پیش با تیم ملی کشورش آرژانتین قهرمان جام جهانی شده است. علاوه بر مسی یکی دیگر از رقبای امباپه در توپ طلای امسال ارلینگ هالند است که فصل گذشته در اولین فصل حضورش در منچسترسیتی 56 گل به ثمر رساند و موفق به فتح سه‌گانه شد.

توپ طلا باید به امباپه برسد نه مسی و هالند!

امباپه به اینکه در فینال جام جهانی قطر با تیم ملی کشورش مقابل مسی و آرژانتین ناکام شد اما عنوان آقای گلی جام جهانی را به دست آورد. او در فصل گذشته برای پی‌اس‌جی هم 41 گل به ثمر رساند.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۳۳۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان